Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » The English part of the forum » Information (English)
 Udskriv debat
Er vi jaget vildt?
hsthomsen
Så er den gal igen:

http://www.stickm...er5400.htm

Dr. Gonzo

Gurk90
Dr. Gonzo sådan som det er beskrevet i artiklen, kunne thai'er da aldrig opføre sig overfor udlændingeWink
Det er da sådan her Thailand er, er det ikke?Grin

Redigeret af Gurk90 d. 11/09-2009 20:56

Natasha
Haha Grin Humor!

b_j3ns3n
hmm..
mon ikke man kunne finde, en enkelt eller tusind idioter i danmark, tyskland, holland, spanien, italien osv der opfører sig lige så åndsvagt.. (måske 10.000 i sverige Wink ) der er idioter alle steder.(også i thailand) man må bare lære at vælge dem fra hurtigt
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Er vi Jaget vildt?

Ja af skræderre og piger med penge in tankerne. Cool

ja det må værre hårdt at leve et sted hvor ens penge er 5 gange så meget værd som derhjemme,

hsthomsen
Snart 6 gange...Wink

Ja, det er dæl'me hårdt, pyh!

Dr. Gonzo

hsthomsen
Gurk90:

Lækker og smuk reklame for Regency må jeg sige - og det er de eneste gange jeg lige skal glo TV, når der er pause i en Thai-Soap, som konen jo slubrer i sig HVER DAG!

"Why u look beatiful lady, she not Thai, she mix"!!!

Grin

Dr. Gonzo

Ekesmpempel på en dagligdag i Th. hun glor soap opera eller thai pop musik, jeg surfer på nettet, hun spørger; "do you work?", Jeg svarer:"Nope just surfing, bored with this tv concept!" Let's fuck agin. Grin
Redigeret af d. 11/09-2009 21:59

Spring til debat: