Se indlæg|
Thailandsk emhætte
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 20/09-2009 18:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
[img]http://farm4.static.flickr.com/3487/3184975934_1a3ccc4da0.jpg[/img] is not a valid Image. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2009 18:44
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Har du først fundet ud af det nu så har du da ikke været i Thailand særlig mange gange, kom med noget nyt eller måske bare rejse til Thailand noget oftere jeg tror der vil åbne sig en verden du ikke kender endnu, typisk folk sidder bare herhjemme og finder et eller andet på nettet, og så tror DE SGU DE har fundet DE VISE STEN gud fader bevars![]() MVH NID |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 20/09-2009 18:45
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
Har du først fundet ud af det nu så har du da ikke været i Thailand særlig mange gange, kom med noget nyt eller måske bare rejse til Thailand noget oftere jeg tror der vil åbne sig en verden du ikke kender endnu, typisk folk sidder bare herhjemme og finder et eller andet på nettet, og så tror DE SGU DE har fundet DE VISE STEN gud fader bevars![]() MVH NID |
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 20/09-2009 19:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Du lever da op til den danske betydning af dit brugernavn. Nid = had, fjendskab, misundelse, hån. |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 20/09-2009 19:19
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Nid skrev: Har du først fundet ud af det nu så har du da ikke været i Thailand særlig mange gange, kom med noget nyt eller måske bare rejse til Thailand noget oftere jeg tror der vil åbne sig en verden du ikke kender endnu, typisk folk sidder bare herhjemme og finder et eller andet på nettet, og så tror DE SGU DE har fundet DE VISE STEN gud fader bevars![]() MVH NID Hmm, jeg forstår ikke helt formålet og hensigten med dit indlæg. Kan det uddybes nærmere ? Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

så har du da ikke været i Thailand særlig mange gange, kom med noget nyt
eller måske bare rejse til Thailand noget oftere