Se indlæg|
lejlighed i bangkok
|
|
| carstenjacob |
Lagt på d. 21/09-2009 18:18
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
nogen der har gode ideer udover at jeg skal købe bangkokpost og tjekke classified. Søger lejlighed ( meget gerne umøbleret ) i bangkok og ikke nødvendigvis et eller andet fancy, men mere i thaistil... Er 2 "drenge" der tager til bangkok om ca 8 måneder ( omkring 01-06-2010 ) og forventer at blive der ihvertfald 16-18 måneder. Så hvis der er nogen der kender nogen der kender nogen eller noget så lad os høre fra jer - gerne med gode ideer. Søger også arbejde til den ene af os hvis nogen har noget eller kunne bruge en hånd ( ikke til fahrang lønning, men gerne thailønninger ) :-) |
|
|
|
| alf |
Lagt på d. 21/09-2009 18:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 101 |
http://www.thaiho...=270&lg=en |
|
|
|
|
Lagt på d. 21/09-2009 23:34
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
De lejligheder du finder i Bangkok Post er dem der ikke er til at betale. Jeg selv bor I Nonthaburi, vandbussernes endestation, og jeg har 2½ værelse på 12 etage med udsigt over floden, Swimmingpool, 7.000 Bath pr måned. Når jeg skal til Bangkok, går jeg de 400 meter til flodbussen, 13 bath uanset hvor mange stop du skal. Lejligheder af denne type kommer aldrig på internettet elle i Bangkok Post. Hvor skal din lejlighed ligge ?![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 22/09-2009 07:18
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Prøv www.MrRoomfinder.com de har mange lejligheder i Bangkok og øvrige Thailand både til leje og salg. Held og Lykke ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| carstenjacob |
Lagt på d. 26/09-2009 10:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
jamen umiddelbart er det sådan set ligemeget hvor i omegnen af bangkok lejligheden ligger, og til abekatten må jeg da sige at din løsning lyder interessant... men hvordan sidder vi lige her i danmark og finder nogen sådan lejligheder ?? Skal på 14 dages ferie/jobsnak tur sidst i november, så man kunne jo ved denne lejlighed tjekke lejligheder ud rundt omkring ![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 26/09-2009 10:49
|
|
Du kan sidde lige så stille og roligt og finde det der lyder interesant på nettet via som jeg skrev i #4. WWW.MrRoomfinder.com Go jagt! MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 26/09-2009 11:03
|
|
Eller på WWW.Eazyhomes.com Eller på WWW.cbre.co.th NU har du nogle sider du kan kigge nærmere på. og hvis ignen af de tre sider jeg har nævt ikke har det, ja så tvivler jeg på det findes. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.