Se indlæg|
Elvis optræden tilbydes!
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 10/10-2009 18:29
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hej! Er der nogen der kan bruge 20-40min Elvis optræden i Thailand i uge 1 2 eller 3, eller på Phuket fra d. 5. Februar til d 15. Februar? Vh Jimmi |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/10-2009 18:52
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
du kommer med hele udstyret, forstærker mikrofoner osv? kender et par som skal giftes i uge 5 på phoket |
|
|
|
| Hanuman |
Lagt på d. 10/10-2009 18:57
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 316 |
Håber for alles skyld at det er bedre end ham der er på Hotel Asia nær Ratchathewi, Bangkok xD
One night in Bangkok and the world's your oyster...
|
|
|
|
|
Lagt på d. 10/10-2009 19:05
|
|
lol! men det kunne da være en meget sjov bryllups gave |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 10/10-2009 19:17
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
kan du lægge en prøve film på siden så vi kan se hvad du kan ?? |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 10/10-2009 19:51
|
Jeg har lyd men ikke video. Jeg mailer gerne lydklip. Jimmi |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2009 10:33
|
|
jimmikoldenborg skrev: Jeg har lyd men ikke video. Jeg mailer gerne lydklip. Jimmi Lån eller leg et digicam og lad os se, hvad du kan. Hvis du er god, så er der masser af jobs. Hr og Fru Jensen vil stadig underholdes selvom, der er en Verdensomspændende finances krise. pøj pøj. |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 11/10-2009 10:55
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
deepseadivers skrev: jimmikoldenborg skrev: Jeg har lyd men ikke video. Jeg mailer gerne lydklip. Jimmi Lån eller leg et digicam og lad os se, hvad du kan. Hvis du er god, så er der masser af jobs. Hr og Fru Jensen vil stadig underholdes selvom, der er en Verdensomspændende finances krise. pøj pøj. ja, og evt. læg det ind på youtube. kunne jo være at det blev til en million hits eller flere ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 11/10-2009 11:23
|
|
Hej! Er der nogen der kan bruge 20-40min Elvis optræden i Thailand i uge 1 2 eller 3, eller på Phuket fra d. 5. Februar til d 15. Februar? Det kan jeg, hvis alle udgifter bliver betalt. ![]() |
|
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 11/10-2009 11:38
|
warlock skrev: Hej! Er der nogen der kan bruge 20-40min Elvis optræden i Thailand i uge 1 2 eller 3, eller på Phuket fra d. 5. Februar til d 15. Februar? Det kan jeg, hvis alle udgifter bliver betalt. ![]() jeg betaler selv flybilletten:-) ![]() |
|
|
|
| thaikurt1 |
Lagt på d. 11/10-2009 18:21
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2882 |
Jeg har i de år jeg har boede her se mange kopi af Elvis der optræden forskelle steder i byen og mange af dem er meget dårlig kopi. De værste jeg har se er nok thai så jeg går lang uden om steder hvor man gør reklame for optræden med Elvis. Du kan leje deres krop, men du kan aldrig udleje deres sind, endsige deres hjerter."
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/10-2009 18:30
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Central Festival i Pattaya kørte nogle dage i august med Elvis Kloner og jeg vil give Thaikurt ret i at de fleste var meget dårlige kopier.
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 11/10-2009 20:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
Thaikurt1 skrev: Jeg har i de år jeg har boede her se mange kopi af Elvis der optræden forskelle steder i byen og mange af dem er meget dårlig kopi. De værste jeg har se er nok thai så jeg går lang uden om steder hvor man gør reklame for optræden med Elvis. Jeg synes nu ham der døde af kræft sidste år var glimrende copy. Har set den nye på Boathouse, han er nu også god nok, men ikke samme klasse som førnævnte. Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 12/10-2009 11:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
FedeFinn skrev: ham elvis ballard som døde sidste år var jo kongen indenfor elvis klonerne.....men bangkok elvis som nu er på boat house er også på zab i pattaya,han gør det godt,nok den bedste lige nu.Thaikurt1 skrev: Jeg har i de år jeg har boede her se mange kopi af Elvis der optræden forskelle steder i byen og mange af dem er meget dårlig kopi. De værste jeg har se er nok thai så jeg går lang uden om steder hvor man gør reklame for optræden med Elvis. Jeg synes nu ham der døde af kræft sidste år var glimrende copy. Har set den nye på Boathouse, han er nu også god nok, men ikke samme klasse som førnævnte. |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 12/10-2009 11:37
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
med ca. 65 millioner elvis'er i landet er der naturligvis hård konkurrence
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 12/10-2009 11:52
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Webmaster skrev: Central Festival i Pattaya kørte nogle dage i august med Elvis Kloner og jeg vil give Thaikurt ret i at de fleste var meget dårlige kopier. Also Kim/Web, Se nu at stave "ordentligt" , der skulle have stået "Elvis Klovner"......
Redigeret af Lung Yao d. 12/10-2009 11:53 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

, der skulle have stået "Elvis Klovner"......