Se indlæg
 Udskriv debat
Pattaya, nu Thailands Venedig
Gurk90
Pattaya, nu Thailands Venedig

BJ
Ja de har sgu godt nok fået vand i Pattaya.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Djengis
Så så.. rolig nu..

Det gik jo "kun" ud over Pattaya Klang - resten af byen er jo stadigt så tør som Pattaya nu kan blive Smile
Det gælder om at nyde livet mens man har det Smile

Frank
Nice. Jeg havde fuldstændigt glemt Garbage.Smile

BJ
Ja men det ser vildt ud, selvom de er vandt til det derude.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Johnson
Songkran faldt sent i år...

pigerne ser dog stadig søde ud og det positive er vel at nu kan scooterne ikke hamre ind i hinanden med fuld fart Cool

FCKdk
Jeg har godt læst om dette Vand-vid....
men dette er hvad Jeg vil kalde for top$$$$dollar
aktuel information!!!!Wink
Havde Jeg ikke været uheldig at blive kaldt
tilbage på arbejde, ville Jeg have været rejst 5 oktober
og det ville da være for nederen, med sådan en vandet
start når man havde planlagt en 3-måneders tur....Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

BJ
Er vandstanden i Pattaya faldet igen???
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

sony
Det ser da ellers helt hyggeligt ud, nu når man sådan sidder og ser videoen, hold da op hvor jeg savner nong thai der spiser man hammer godt til en billig penge.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

BJ
En af mine venner har et Hotel i Soi Buakaow,
han syntes sikkert ikke det er så hyggeligt.
MVH.BJ
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Dream
Proev at ringe til din ven, han maa ha' et praecist svar......

Havde egentlig besluttet aldrig at skrive mere på sitet, Alt for meget fis og hornmusik i det daglige, men lige denne tråd mangler åbentbart nogle lokalkendtes observationer.

Først lige et hip til Djengis: Hvad er dog for noget ævl at skrive, det var jo hele byen der svømmede, for første gang i flere år både på den ene og den anden side af Sukhumvit.

Til alle jer andre der savner nyt: Alt vand var væk efter nogle timer, nogle steder først næste morgen, men alle kloakledninger endnu engang fyldt med alskens menneskeaffald. Desværre fik de ikke druknet hverken arabere eller russere, men en masse rotter og slanger måtte give op. Men hvis I går ind på

www.pattayadailyn...

kan I se en lille film om omfanget af bygen som varede omkring 3 timer. Der er fortsat meget regn i luften og det kommer stille og roligt 4-5 gange i løbet af døgnet. det er alt sammen udløbere fra de to tyfoner som hærgede i sidste uge. Men vi trængte til regnen i utrolig grad. Desværre har det medfødt en masse potholes i de fleste gader så ret så mange har taget turen med asfalteksem til følge. Festligt inslag i hverdagen med alle de indbundne faranger i bind og plaster der lige skulle køre hjem i branderten på motorbiken i uvejret. De lyser faktisk op med alt det hvide mod den rødblege fedmefarve.

Oppe i Isaan hvor man har utallige oversvømmede områder, har man i Nong Saeng, bare 70 km fra Kalasin, ikke fået ret meget vand i mange uger nu, så vi skal igen i år ud og købe ris til familien. I søndags ver det så koldt at man kunne se sin egen ånde.

Kan I passe på jer selv derude, der er ingen andre der kan.

Hilsen fra Skeptikeren i Pattaya, solens og glædens by.

PS! Og pigerne er stadig lige smukke og kærlige.

BJ
Dream skrev:
Proev at ringe til din ven, han maa ha' et praecist svar......

Jeg havde også sendt ham en Mail i løbet af i dag, hvis Skeptikeren ikke havde givet mig svaret.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 13/10-2009 11:29
THAILAND
A DREAM COME TRUE

Baht-man
vand har de sgu fået dernede!

har selv prøvet samme situation i Soi Buakaow, sidste år.
Det var mest i sidegaderne, at vand var oppe i knæhøjde og deromkring. selve Soi Buakaow havde ikke så megen vand, men det kan jo være forskelligt.. Smile

vandango
Gad vide hvordan der havde set ud nede i dødens gade.
De har fået udvidet deres kloaker i år, men den ligger noget lavere end Soi Buakaow.

sony
vandango skrev:
De har fået udvidet deres kloaker i år, men den ligger noget lavere end Soi Buakaow.

Ja der havde nok været godt mudret hvis de ikke har fået lagt cement på.

Men det er da rigtig nok efter nogle timer så er vandet væk igen, var der også engang hvor man skulle svømme ind til hotellet på second road alle tog det da med et smil.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

rinpoche
Skeptikeren skrev:
...

Velkommen tilbage, Skep.
Du har været savnet. Håber du fortsat vil bidrage til dtw med dine vanligt skarpsindige analyser og iagttagelser.

mvh
rinpoche

vandango
sony skrev:
vandango skrev:

Ja der havde nok været godt mudret hvis de ikke har fået lagt cement på.

Men det er da rigtig nok efter nogle timer så er vandet væk igen, var der også engang hvor man skulle svømme ind til hotellet på second road alle tog det da med et smil.

Det kan være livsfarligt.
Engang var en Englænder på second road en tidlig morgen, vadet ind i nogle nedfaldne el-ledninger, han overlevede desværre ikke.

Spring til debat: