Se indlæg
 Udskriv debat
Spørgsmål om visa
curly11
Da vi forventede en lang sagsbehandlingstid har min kæreste ansøgt om visum med start fra 1. december.

US har arbejdet hurtigt og det ser ud til hendes visum vil være klar allerede omkring 1. november.

Mit spørgsmål er, om hun kan rejse til Danmark fra den dag hun henter sit visum. Eller om hun SKALl vente indtil 1. december.

Jeg har fået lavet en økonomisk garanti, der træder i kraft 1. november.

På forhånd tak

det syntes jeg du skal skrive en mail til ambassaden og spørge omSmile

hun skal jo møde op med en retur billet og en rejse forsikring for ud få det udleveret, og ambassaden ringer til hende når visum er godkendt!

har aldrig hørt om nogen før som vidste det en hel måned før at de ville få visum på en dato, hvor har du den oplysning fra?
Redigeret af d. 13/10-2009 00:46

curly11
Oplysningen fik jeg fra US. De sagde jeg skulle regne med cirka to uger fra de modtager bankgaranti til visum bliver bevilget. Og bankgarantien bliver lavet i denne uge.

curly jamen perfekt så. i må begge væreglade. så er det bare at vente på din kæreste modtager et opkald fra ambassaden så er alt okay. tror bare hun skal sige til dem hvornår hun gerne vil rejse, så laver de visum efter det. hjerteligt tillykke!!

Spring til debat: