Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg stod forleden overfor at skulle bestille flybilleter til min kone, min bror og jeg selv.
Det var lidt kritisk, da min kone endnu ikke havde fået sit pas retur fra udlændinge styrelsen som behandlede hendes opholdstilladelse.
Det kom i forgårs - hurra!
Nå, men jeg var af naturlige årsager bange for at alt var udsolgt i Juli, og på flybillet.dk osv. nærmede priserne sig for en retur faretruende 9000 kr. - alt for meget!
Jeg prøvede at søge lidt rundt og besluttede mig så at ringe til Flybillet.dk (den valgte afgang jeg på nettet havde søgt på var udsolgt).
Den venlige dame startede med at sige at "jeg skam kunne finde alle afgange på deres hjemmeside", men hun begyndte så at lede.
Glimrende løsning... 2 billetter til 4700 og en til 550kr. plus afgifter. Med afbestillingsforsikring og det hele landede vi på 19.000 kr.
Så det kan altså godt betale sig lige at prøve at ringe, selv om alt er udsolgt.
En anden ting er at man heller ikke aktid kan se på hjemmesiden hvornår de enkelte selskaber har "billig dage".
Hvis man har besluttet sig for at skulle afsted en Mandag, kan man risikere at spare en del penge på at rykke udrejsen hvis f.eks. Tirsdag er en billigdag. Ligeledes på hjemrejsen.
Så selv om man måske skal af med 100-150 kr. i manuelt ekspeditionsgebyr, kan det godt betale sig at ringe ind.
Så næste Søndag går det mod Thailand igen - god ferie