Se indlæg|
Tysk dokumentar
|
|
| Gurk90 |
Lagt på d. 18/10-2009 03:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 173 |
Tysk dokumentar fra Pattaya, på tysk: 24 Stunden Reportage - Oh mein Pattaya - Im Tollhaus von Thailand Teil 1/5 24 Stunden Reportage - Oh mein Pattaya - Im Tollhaus von Thailand Teil 2/5 24 Stunden Reportage - Oh mein Pattaya - Im Tollhaus von Thailand Teil 3/5 24 Stunden Reportage - Oh mein Pattaya - Im Tollhaus von Thailand Teil 4/5 24 Stunden Reportage - Oh mein Pattaya - Im Tollhaus von Thailand Teil 5/5 |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 18/10-2009 07:46
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
dejligt at der er nogle der vil bruge deres tid på at ligge sådanne klip på siden...takker |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 18/10-2009 10:36
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Hmmm nu melder et nyt problem sig, vil gerne over og spise på restauranten, er der nogen der ved hvor den ligger? |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 18/10-2009 15:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
F..., hvor Jeg savner Thailand! God dokumentar, men det var tarveligt nu hvor Jegskal starte på nyt arbejde i morgen og desværre ikke får tid at rejse før jul 2009(2 mnd. ) og kun i ca. 14 dage!!!!
Redigeret af FCKdk d. 18/10-2009 15:06 __________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| agent007 |
Lagt på d. 18/10-2009 15:17
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 65 |
vandango skrev: Hmmm nu melder et nyt problem sig, vil gerne over og spise på restauranten, er der nogen der ved hvor den ligger? Nord Pattaya 668/30-33 Naklua Road Naklua Tel: 038 371 315 |
|
|
|
| kimkingo |
Lagt på d. 18/10-2009 18:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 252 |
Som Fckdk siger. Man savner Thailand når man ser sådanne filmklip. Takker Gurk90.![]() |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 18/10-2009 18:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Ja jeg har Downloaded alle fem klip. men ikke fået dem set igennem endu. MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
|
Lagt på d. 18/10-2009 18:31
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
BJ hvordan downloader du dem? |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 18/10-2009 18:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
hent realplayer --gratis version, så kan du downloade youtube videoerne + du kan lave dem til mp3 filer bagefter, ret genialt
jeg er ikke perfekt, men faktisk så tæt på, at det skræmmer mig!!
------------------------------------------------------------ you dont pay to fuck them, you pay them to leave |
|
|
|
| BJ |
Lagt på d. 18/10-2009 18:47
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1067 |
Først Dowloader du Real-player på din computer og derefter skal du bare flytte curseren til øverste i højre hjørne på et videoklip og så vil computeren automatisk skrive DOWNLOAD THIS FILE og der klikker du bare. og så Downloader du dem. go fonøjelse! ![]() MVH.BJ THAILAND
A DREAM COME TRUE |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/10-2009 19:13
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Takker BJ og kvindemin nu vil jeg også prøve at downloade de videoer, så kan man måske også lære lidt tysk sprog
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/10-2009 19:20
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Er der nogen der i de videoer , kan finde bare en , der er lidt sympatisk ? Eller skal jeg finde de "lyserøde" frem ?
[img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 18/10-2009 19:51
|
sabai sabai skrev: Er der nogen der i de videoer , kan finde bare en , der er lidt sympatisk ? Eller skal jeg finde de "lyserøde" frem ? ![]() Jeg må nok give dig ret de videoer er der ikke noget ved øv Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| sabai sabai |
Lagt på d. 18/10-2009 22:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1258 |
Savner KB Hmmm.. Står det for Kolde Bajere ? [img]http://s16.radikal.ru/i191/0910/9a/1cb4ead4de5d.gif[/img] is not a valid Image.
Vil man ikke åbne sine øjne , må man jo åbne sin pung ! |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/10-2009 00:11
|
|
sabai sabai skrev: Savner KB Hmmm.. Står det for Kolde Bajere ? Nej nej KB var en sød, mørk og fyldig bajer, man drak til sin risengrød. Har som teenager prøvet at drikke mig stiv i det, det endte i en kæmpe mave som bulede ud, en nytårsaften hjemme hos min mormon-storebror. Der er ikke alkohol nok i at man kan pisse det ud igen. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 19/10-2009 00:15
|
|
agent007 skrev: vandango skrev: Hmmm nu melder et nyt problem sig, vil gerne over og spise på restauranten, er der nogen der ved hvor den ligger? Nord Pattaya 668/30-33 Naklua Road Naklua Tel: 038 371 315 Tak! - er jo halvt Tysker, savner lidt bratwurst og sauerkraut/snak. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 19/10-2009 13:16
|
kvindemin skrev: hent realplayer --gratis version, så kan du downloade youtube videoerne + du kan lave dem til mp3 filer bagefter, ret genialt ![]() Hejsa kvindemin Hvordan får du dem lavet til mp3 filer efter man har downloadet ? Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

nu hvor Jeg
) og kun i ca. 14 dage!!!!