Se indlæg|
Hotel ved ambassaden
|
|
| Rene J |
Lagt på d. 19/10-2009 19:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej Er der nogen der kender et hotel tæt på den danske ambassade i bkk Mvh René |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 19/10-2009 19:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Prøv søge funktionen her på DTW! http://www.dansk-...ad_id=5218 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 19/10-2009 19:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
hvor meget må det koste? Sathorn som ambassaden ligger i har mange hoteller og guesthouses i mange prisklasser. Pinnacle Lumpini er en mulighed, selvom det er for dyrt på deres hjemmeside. Agoda giver en god pris for hotellet. Men der er mange andre. Du kan også sagtens bo i Silom hvis det er tæt på en MTR. feks er der kun et stop fra Si Lom Station, som har forbindelse med Sala Dang skytrain, til Lumpinee undergrundsstation, og så er du hurtigt på ambassaden. |
|
|
|
| Rene J |
Lagt på d. 19/10-2009 19:41
|
HEJ mange tak for de bud der er kommet ![]() René |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 19/10-2009 19:49
|
http://www.agoda....3godOBjKrQ http://www.pinnac...index.html Hvis du vælger det, ville jeg tage Superior med morgenmad, buffeen er ganske udemærket og er hurtigt tjent hjem. Redigeret af hanspeter d. 19/10-2009 19:53 |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2009 20:08
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Der er åbnet eller bygget 2 nye hoteller tæt på soi 1 sathorn Det tætteste ligger modsat Malaysia Soi nam lue hie. Det andet ligger på rama 5. ved intet om priser og klasse. |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2009 20:10
|
|
Ellers kan jeg anbefale Sala thai, Madame og Lee4 gæst hus prisklasse 100-200B |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 19/10-2009 20:21
|
deepseadivers skrev: Der er åbnet eller bygget 2 nye hoteller tæt på soi 1 sathorn Det tætteste ligger modsat Malaysia Soi nam lue hie. Det andet ligger på rama 5. ved intet om priser og klasse. Det overfor Malaysia Hotel er nok IBIS Sathorn, hvis man er ryger vil jeg absolut ikke anbefale det, da alle værelserne er røgfrie, og vinduerne kan ikke åbnes. Man KAN da også bo på Malysia, men man skal bare være opmærksom på at det kan være lidt sleezy og ret brugt. Men ellers rene værelser og rart personale. MEEN jeg ville nok ikke anbefale det til en gennemsnitlig turist. For et par år siden så jeg et farang ægtepar i restauranten, og det virkede som om de var absolut fejlplaceret. they were not amused :-) |
|
|
|
| Rene J |
Lagt på d. 19/10-2009 20:31
|
Hej Gutter Så er der booket det blev Pantip court service residence det ser fint ud ![]() mange tak for jeres forslag herligt der er altid masser af hjælp herinde mange tak for det ![]() så er det kun papir arbejdet der skal overståes på ambassaden så er livet slut som ungkarl ![]() Mange hilsner René |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2009 21:05
|
|
yeah Life is a bitch until U marriage one Citat My Boss |
|
|
|
|
Lagt på d. 19/10-2009 22:09
|
|
Herhjemme er ordet Bitch tilladt. Da det selvfølgelig står for beautiful, inteligent,talented, charming,hottie. ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 20/10-2009 07:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Rene J skrev: ja masserhjælp her på siden , du kan også kontake thai integration hjælper med alt, til ingen penge- symbolsk
Hej Gutter Så er der booket det blev Pantip court service residence det ser fint ud ![]() mange tak for jeres forslag herligt der er altid masser af hjælp herinde mange tak for det ![]() så er det kun papir arbejdet der skal overståes på ambassaden så er livet slut som ungkarl ![]() Mange hilsner René DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
|
Lagt på d. 20/10-2009 08:32
|
|
Hej René. Tillykke !!! Håber det stadig er Jacob der er på ambassaden, så får du god betjening. Et godt råd, læs GRUNDIGT på ambassadens hjemmeside om hvilke dokumenter du skal medbringe. Sørg for rigeligt med fotokopier af alt, især pas (alle sider) Under et af mine besøg observerede jeg en stakkel der skulle hjem om 3 dage, havde ikke orden i sine dokumenter, så han var rent ud sagt på den. Men laver du dit forarbejde går det nemt. Husk bare at "ekspress service" i udenrigsministeriet er knapt så ekspres som du måske forestiller dig. Husk en god bog, cola/kaffe kan købes i stueplan. Endnu engang tillykke til dig og din tilkommende. Kristian Redigeret af d. 20/10-2009 08:35 |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 20/10-2009 11:03
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
"ekspress service" i udenrigsministeriet findes ikke længere....desværre |
|
|
|
| L |
Lagt på d. 20/10-2009 11:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 511 |
"ekspress service" i udenrigsministeriet findes ikke længere....desværre hvis det du kalder udenrigsministeriet = der hvor man får legaliseret sine papirer |
|
|
|
| hugoboerge |
Lagt på d. 20/10-2009 12:03
|
![]() Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5534 |
Rene J skrev: Hej Gutter Så er der booket det blev Pantip court service residence det ser fint ud ![]() mange tak for jeres forslag herligt der er altid masser af hjælp herinde mange tak for det ![]() så er det kun papir arbejdet der skal overståes på ambassaden så er livet slut som ungkarl ![]() Mange hilsner René Kan kun anbefale Pantip Court. Har selv boet der gennem mange aar under besoeg i Bangkok. Sidst boede vi der i 2 maaneder mens vi ledte efter lejlighed. Tillykke. |
|
|
|
| Emmoride |
Lagt på d. 20/10-2009 16:24
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 98 |
Hvis man er fordomsfri, ligger der flere hoteller i området. Men de cater mest Gays The Boss Hotel Tivoli Hotel nede soi sri Bamphen. Vil lige tilføje en advarsel om området. Det er et hårdt område med masser af yabartosser. Minder lidt om Vesterbro Kbh V. I STILL MISS MY 'EX, BUT MY AIM IS GETTING BETTER!!
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.