Se indlæg|
Nu er den helt gal !
|
|
| Dream |
Lagt på d. 06/11-2009 03:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Ville aabne min MSN, fik besked paa at opdatere. Den installere ogsaa MSN men naar den saa er faerdig, ja saa starter den med at afinstallere igen...............![]() Nogen der ved noget ? |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 06/11-2009 05:22
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Prøv at kør en Windows Live Scan for at finde evtl. problemer med dit system, harddiske, m.m. http://onecare.li...efault.htm JD Redigeret af JD d. 06/11-2009 05:22 |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 06/11-2009 07:11
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Man kan jo også købe for billigt.............
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 06/11-2009 08:19
|
Har opgivet for idag, det er sq da til at faa lange loeg af. Maa vente til Fru. Noerd kommer hjem, hun er mere taalmodig end jeg er.......![]() Ja ja lille Nuk Andersen, men den er dog betalt, hvis du forstaar hvad jeg mener.....
Redigeret af Dream d. 06/11-2009 08:33 |
|
|
|
| FedeFinn |
Lagt på d. 06/11-2009 08:50
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 148 |
prøv en systemgendannelse så er du sikker på at alt er som det var før. Så prøver du en gang mere, og så må du jo holde øje med om der er nogle flueben undervejs, der skal sættes eller fjernes :-)
Det er lettere at holde sig på lastens brede landevej end på dydens smalle sti.
|
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 06/11-2009 10:50
|
JD & FF. Har proevet alt, den bliver ved med at afinstallere og skrive : Proev igen...........Der er nok snart en skaerm mindre i huset...... ![]() |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 06/11-2009 10:56
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det er set før at Messenger bare ikke virker efter Microsoft har sendt en ny version ud. Har selv prøvet det hvor der gik næste 2 uger før de havde rettet fejlen. Den fejl jeg oplevede med en version var at alle mine kontaktpersoner var væk og jeg kunne ikke tilføje dem eller nye. I nødstilfælde, find en ældre version på nettet eller simpelthen benyt Miranda eller lignende program som også kan håndtere din MSN Messenger konto. Og prøv så igen at hent Messenger om en uges tid eller to - og håb på fejlen er rettet. Update: Her er et link til Miranda http://www.mirand... / Redigeret af Webmaster d. 06/11-2009 10:56 Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/11-2009 11:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
måske et lille virus program du har fået installeret , jeg her ikke fået nogen besked om at opdatere ![]() |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 07/11-2009 07:31
|
Takker for svar. Jeg koere nu med en udgave fra foer pc'en kom frem :-( Haaber snart at der sker noget, foeler mig lidt gammeldaws ![]() |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 07/11-2009 10:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
FedeFinn skrev: prøv en systemgendannelse så er du sikker på at alt er som det var før. Så prøver du en gang mere, og så må du jo holde øje med om der er nogle flueben undervejs, der skal sættes eller fjernes :-) Hvis din computer har mere end 1 harddisk eller Din harddisk er ind- delt i flere partioner, bør Du flytte de ting, som Du ønsker at gemme til den harddisk/partition hvor windows ikke ligger, de vil ellers være tabt efter en system-gendannelse!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| ingolf |
Lagt på d. 07/11-2009 11:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1068 |
FCKdk skrev: FedeFinn skrev: prøv en systemgendannelse så er du sikker på at alt er som det var før. Så prøver du en gang mere, og så må du jo holde øje med om der er nogle flueben undervejs, der skal sættes eller fjernes :-) Hvis din computer har mere end 1 harddisk eller Din harddisk er ind- delt i flere partioner, bør Du flytte de ting, som Du ønsker at gemme til den harddisk/partition hvor windows ikke ligger, de vil ellers være tabt efter en system-gendannelse!!!! ![]() Nu tror jeg jo nok FF med en systemgendannelse mener, at man stiller PC'en nogle dage eller uger tilbage, og så er det jo kun det som er sparet/insteleret i disse dage som forsvinder--Det skulle du måske pröve Dream, det er meget enkelt. Skriv, om du behöver hjälp med det. Ingolf |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

Maa vente til Fru. Noerd kommer hjem, hun er mere taalmodig end jeg er.......