Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der ved hvordan min familie og jeg kan komme til Krabi fra Chiang Mai. Jeg synes ikke at jeg kan finde nogle direkte fly.
Kan det passe?
Har I andre ideer til hvordan vi kan komme derned, uden at det tager for lang tid. Har 2 børn med (en på 4 måneder og en på 4år), så det skal helst gøres på relativ kort tid.
Hej Jimmi,
Det bliver nok med fly skift i BKK. Og da du selv skriver 2 små børn: 4 mnd og 4 år, så ville det være passende med et stop.
Mener at der er en direkt forbindelse Phuket - Chiang Mai men har ikke hørt om en Krabi-Chiang Mai.
Så skal du alligevel køre fra Phuket til Krabi efter flyveturen, så kan du lige så godt vælge den første løsning.
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]
Er der nogen der ved hvordan min familie og jeg kan komme til Krabi fra Chiang Mai. Jeg synes ikke at jeg kan finde nogle direkte fly.
Kan det passe?
i
Ja, BKK er den regionale hub og så at sige al indenrigstrafik der passerer den, mellemlander der også.
Iøvrigt er Krabi blot en lille provinshovedstad uden den store lufttrafik.
TG har en daglig rute 12.35 Chiang Mai-Phuket, men det bringer jer jo ikke til Krabi. Der er yderligere en 3-timers køretur herfra.
Jeg ville spare bøvlet med at komme videre fra Phuket og skifte fly i BKK som Lung Yao foreslår.