Se indlæg
 Udskriv debat
Thai firma som bygger typehuse
kiouma
Jeg skal have bygget et typehus i Khorat omraadet og soeger i den forbindelse navn og telefonnummer paa saadanne firmaer i omraadet omkring Khorat.

Det skal ikke vaere et firma som er drevet af en udlaending.

Kan nogen hjaelpe ?

V.H. Kim

pdrhan
http://www.google...=&aq=f&oq=
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

Lung Yao
kiouma skrev:
Jeg skal have bygget et typehus i Khorat omraadet og soeger i den forbindelse navn og telefonnummer paa saadanne firmaer i omraadet omkring Khorat.
Det skal ikke vaere et firma som er drevet af en udlaending.
Kan nogen hjaelpe ? V.H. Kim

OK, du spurgte jo selv i det andet tråd uden forbehold m.h.t. byggeherren. Men der er DINE penge som i sidste end ville dreje sig om. Find du bare en Thai entrepenør til at bygge dit "drømme hus". Og jeg håber inderligt at når den er færdig, så ville du KUN have positive tilbagemeldinger. Ikke noget med at Thai ikke kan bygge huse efter Farang standarter, med de er ofte deres "egne herre" (deres egne ideer), selv om du har det skrevet sort på hvidt, at fx. køkkenet eller badeværelset skal være sådan eller sådan.
Mange ser stort på de klausuler som man tilføjer i kontrakten, bl.a. forsinkelsen (deadline) eller materialer man ønsker.

Held og lykke med projektet.

.
Redigeret af Lung Yao d. 07/11-2009 12:39
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

Spring til debat: