Se indlæg
 Udskriv debat
ocean tower 1 i Pattaya
det er da godt nok et ambitiøst projekt, jeg må ha sovet i timen da det er første gang jeg har læst om det
en søgning på google afslører dog mangt og meget, både om Bruno Pingel og Ocean tower

er der nogen der har fulgt med ?

http://www.asiatr...aocean.htm

lung

Var på Emigration for 2 uger siden og da så det ud til at man var begyndt at grave og støbe. Vi kigge efter når jeg senere på ugen skal på de kanter igen. Men ThaiKurt bor jo lige om hjørnet han må være den der bedst kan svare.

Men når du nu spørger om dette ene projekt, kan jeg da fortælle at der er adskillige lignende der er fuldstændig stoppet, andre er der lidt aktivitet på. Der er - uanset hvad udbyderne ellers fortæller om kæmpe omsætninger intet som helst der tyder på at de sælger noget som helst. Alle dem der har nedsat sig som udbydere og åbnet store fancy forretninger er enten lukket igen eller er gabende tomme, dag ud og dag ind. Og ingen af dem har lært at at man ikke kan putte folk blår i øjnene. Blot heroppe på Trapphraya Rd. ligger der vel en snes udbydere, alle som en har de samme ejendomme til salg - forunderligt IKKE?

Der er skrevet så meget negativt i alle aviser (undtagen Pattaya People som kun skriver om vold og død) om alle de plattenslagere der har huseret i Thailand de sidste år. Alle dem der er blevet snydt og bedraget har jo sendt budskabet videre i deres hjemlande, så ingen tør købe noget som helst før de ser det stå færdigbygget. Og så er problemet der: Når der ingen er der vil købe, så kommer der heller ikke penge i kassen til at bygge for, og slet ikke penge til høj cigarføring i diverse klubber.

Gætter på at inden for en rimelig tidshorisont så kan man købe luksus til ingen penge, udbyderne har så store midler bundet at de simpelthen er nødt til at prøve at få nogle af deres investeringer hjem igen - dem der der altså ikke allerede er stukket af med kassen og er politianmeldt. Utallige er de retssager der kører p.t. alene her i Pattaya.

Men de sidste dumme mennesker er selvfølgelig ikke født endnu, der vil altid komme nye der falder for platuglesnak.

Hilsen fra en Skeptiker der stadig kan forundres over mine medmenneskers tåbeligheder

Spring til debat: