Se indlæg
 Udskriv debat
sjov historie
waree
er der interresse for sådan en tråd??Sad

En mor stod i køkkenet og kunne derfra høre sin søn lege med tog i stuen. Hun bemærkede at toget stoppede og hørte drengen sige: "Alle i lede røvhuller der skal af må nu nok heller skynde jer af helvede til; og til idioterne der netop står på kan jeg kun sige - se så at få røven med jer, vi skal jo videre". Den chokerede kvinde skyndte sig ind i stuen og sagde: "Vi bruger sandelig ikke den slags sprog her i huset. Som straf må du gå op på dit værelse i to timer. Derefter kan du lege med dit nye tog igen, HVIS du taler ordentligt". To timer senere leger drengen igen med toget. Toget stopper og hun hører sin søn sige: "Til alle passagerer der nu forlader os vil jeg sige, tak for at i rejste med os og husk endelig al jeres bagage.. Vi håber i har haft en behagelig rejse". Hun hørte drengen fortsætte: Til vore nye rejsende vil jeg ønske dem velkommen ombord, vi skal gøre alt hvad der er os muligt for at i vil have en behagelig rejse. Venligst find et sæde inden vi starter". Moderen begyndte stolt at smile da hun hørte drengen fortsætte: "Og er der nogen af jer røvhuller der er sure over at vi i dag kører med to timers forsinkelse kan i gå ud og tale med den fede kælling ude i køkkenet".

larsen99
Grin Grin Grin Grin Grin
i202.photobucket.com/albums/aa39/eks-biker/cooltext58243628.gif

kvindemin
det er sku en af de bedste i lang tid Grin

waree
Et selskab bygger et 5-stjernet hotel i københavn. Bestyrelsen ansætter webmaster med fremragende anbefalinger. Han fortæller, at han kender alle kendte mennesker. Også dronning Magrethe. Det tror bestyrelsen ikke på. webmaster giver bestyrelsesformanden et mobilnummer og beder ham ringe til Magrethe. "Ja, det er Magrethe." undskylder opkaldet og siger, at en af hans tjenere har bedt ham gøre det. "Tjener, siger De. Så må det jo være webmaster?" Derefter får webmaster mobilen og snakker hyggeligt med hende. "Jeg sagde jo, jeg kendte hende. Ugen efter er alle på stikkerne. alle EU-ministre kommer til et møde på hotellet. Hele bestyrelsen står opstillet inden for svingdøren for at tage imod og hilse på de prominente gæster. Alle ministre går forbi hele rækken af bestyrelsesmedlemmer og stiler hen mod personen, som stod i den anden ende af lokalet. "Hello, webmaster. How are you. Nice to meet you again." Derefter slår alle ministre ring om webmasteren og chatter med ham. "Jeg sagde til jer, at jeg kender alle de kendte," forklarede han bestyrelsen, da gæsterne var rejst. "Jeg kender også paven i Rom." Det var der ingen i bestyrelsen, der troede på. Det blev aftalt, at formanden og webmaster skulle flyve til Rom, så man kunne afsløre webmasterens pral, som man sagde. De kommer hen på Peterspladsen netop, som paven står på balkonen og velsigner menneskene på pladsen "Der står paven oppe," siger bestyrelsesformanden." "Ja, og om 5 minutter står jeg oppe og snakker med ham." Få minutter senere kan man se webmaster snakke hyggeligt med paven. Pludselig ser webmasteren bestyrelsesformanden falde om nede på pladsen. Hurtigt kommer han ned til ham. Pøser noget vand i hovedet på ham og siger: "Du behøver ikke tage det på den måde. Jeg sagde jo, at jeg kendte paven." " Det var heller ikke grunden. Men da du stod deroppe og snakkede med paven, kom der en rig amerikaner med solbriller og panamahat og sagde: Hvem i alverden er den mand, der står deroppe ved siden af webmaster?" Wink

Spring til debat: