Se indlæg
 Udskriv debat
Vise flybillet på ambasaden ?
neonthai
Hej ville lige høre hvordan reglen er når man ska hente sit visa på ambasaden i Bangkok

Er det nok at vise en rejseplan eller skal man vise en rigtig billet.

Har tænkt mig at lave en elektronisk billet til min kæreste men den går jo ikke hvis de vil se en papirbillet.

Hvad med forsikrings papirer skal det være orginal papier eller er en mail udskrift evt nok.

Tak for Hjælpen Wink

Healer
Hejsa

Der skal fremvises en rigtig flyvebillet og en forsikring dækkende min. 1,5 mio bath...
Rejser din kæreste pr. anfordrings-garanti gennem udlændingestyrelsen eller rejser hun på søgt turist-visa er det vist nok samme regler - og husk at det skal være en returbillet Shock

Bedste hilsen fra Healer - GrinRenéGrin

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

http://clairvoyanten.dk
neonthai
Har nu fået bekræftet fra ambasaden at det IKKE er nødvendigt at vise flybillet men en rejseplan/booking seddel er nok Wink

Healer
neonthai skrev:
Har nu fået bekræftet fra ambasaden at det IKKE er nødvendigt at vise flybillet men en rejseplan/booking seddel er nok Wink

OK - det er da interessant - for min ven kunne her i maj ikke få visa udstedt med mindre han havde gyldig returbillet og gyldig forsikring...
Han var her på anfordringsgaranti - men måske din kæreste selv står med en bankbog for de sidste 3 måneder der ser lovende ud ...

Held og lykke med hendes ophold, nyd det...

Bedste hilsen fra Healer - GrinRenéGrin

- Love Siam, elsker Thailand, landet med det store smil...!

http://clairvoyanten.dk
surin999
jeg håber du har det skriftlig da grunden til at der skal vises en billet er at de så har garanti for retur rejsen en rejseplan booking seddel er der ingen sikkerhed i

men held og lykke med det
Surin er død længe leve Surin999

Buggymann
De udsteder ikke et visa uden der forligger en tur retur billet
har lige fået min svigermor op på ferie og det var hvad de forlangte de ville ikke godkende en rejse plan og de skulle også se hendes forsikrings bevis for de 3 uger hun skal være i DK.
mvh
Parkpean
just love Thailand. The land off budda...

www.thaikontakt.dk
neonthai
hej med jer og tak for responsen

Ja det lyder jo ikke for overbevisende det svar min kæreste har fået fra ambasaden så.....

Regner med Visa er lige på trapperne så må hun spørge dem igen

neonthaiSmile

jens
Der er jo ogsaa lige det ved en eticket at du skal forevise det kreditkort billetten er betalt med ved checkin, det bliver jo lidt svaert hvis du sidder i dk med det.
Sidder lige i Hongkong ved konens soester, er lige kommet fra Thailand idag og tager lige en uge her.CoolCoolCoolCoolCool
MVH
JensGrinGrin

neonthai
@ jens

Nej det er nu ikke korrekt hun kan sagtens bruge sit eget visa mastercard eller bonus miles kort som E-ticket Selvom jeg har brugt mit visakort som betaling Wink

Spring til debat: