Se indlæg|
Fertilitetsklinik
|
|
| Dream |
Lagt på d. 15/11-2009 11:20
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Vores store oenske er at faa et barn...........tror desvaerre at haletudserne er lidt kaput..........nogen der ved noget om klinikker osv. her i Thailand ? Kan man evt selv have lidt indflydelse paa barnets koen ? Den med storken, den holder jo ikke her i Thailand........ TAK.......... ![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 15/11-2009 11:46
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
prøv at klik ind på Cryos international. http://dk-da.cryo.../hjem.aspx http://dk-da.cryo...oebes.aspx ved ikke om de samarbejder med klinikker i Thailand. |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 15/11-2009 14:24
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
TG950 skrev: prøv at klik ind på Cryos international. http://dk-da.cryo.../hjem.aspx http://dk-da.cryo...oebes.aspx ved ikke om de samarbejder med klinikker i Thailand. Ja, der er nok at vælge imellem ![]() http://dk-da.cryo...gning.aspx One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Johnson |
Lagt på d. 15/11-2009 14:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 182 |
ja, det sgu ikke godt at skyde med løs krudt i en krig... |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 15/11-2009 14:45
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Tag en kanonkur, Dream. Og husk at kaffe, alkohol og cigaretter nedsætter fertiliteten, ikke fordi du har den slags laster
Redigeret af rinpoche d. 15/11-2009 15:01 |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 15/11-2009 15:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
de fleste privat hospitaler kan hjælpe jer. men jeg tror i skal vælge en anden doner end dig hvis i selv vil vælge om barnet skal blive kønt. jeg troede heller ikke jeg kunne så vi var begyndt at blive undersøgt, og de havde fundet ud af at jeg ikke havde så mange celler ikke kun hjerneceller men sku også dem i pungen, men ligepludselig var den der. så om jeg kunne skyde rigtigt eller hun gik i byen vides ikke. vi startede op på bumrumgrad hospitalet i bangkok, som så også stod for fødslen. prasat |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 15:29
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Giv Fedefin en P.B så er han der som en miss og klarer det![]() ![]() ellers er der nok mange der vil hjælpe hende![]() lindy |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 16:10
|
|
Hej Dream Nu ved du jo ikke om problemet ligger hos dig,elle hvad? det kan jo ligeså godt være din kone der er ufrugtbar. I skal begge to starte med at blive undersøgt. Ud fra resultatet kan der så lægges en plan. |
|
|
|
|
Lagt på d. 15/11-2009 16:17
|
|
Ps. Hvis du ønsker svaret hjemme hos dig selv, kan du i alletilfælde i Danmark, købe en sædkvalitetstest, hvor du selv kan teste din sædkvalitet hjemme. Disse tests måler antallet af sædceller og kan herved indikere, om du er frugtbar eller ufrugtbar.( De kan dog ikke analysere din sædcelles mobilitet og eventuelle defekter). Jeg er ikke klar over om den kan købes i Thailand, men mon ikke. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 15/11-2009 16:20
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Bare kom på skejby de har rum til sådan noget i gamle dage foregik det i toilettet på bagtrappen på fij.
Redigeret af sony d. 15/11-2009 16:21 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 15/11-2009 17:01
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Først skal du have din sædkvalitet tjekket, det er lidt lettere end at tjekke fruen. Skulle det være dig der ikke kan så gå på en sundheds kur. Skær 50% ned på nekotinen, spis fedtfattig mad samt en masse motion, ingen alkohol, tjek så sædsællerne igen og der bliver du overrasket. Held og lykke håber det bedste for jer. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/11-2009 17:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
hvor kan man købe den der sædkvalitetstest.. jeg har en bror som godt kunne bruge en Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Thongthai |
Lagt på d. 15/11-2009 17:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 430 |
Og forresten så skulle det også være godt med lidt detoch(udrensning) du ved med plastic slangen i rumpeten desværre kan det gå hen at blive en vane da mange mænd finder ud af at det kilder godt. Har prøvet en gang og det var også den sidste. |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 15/11-2009 17:07
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
ja ja det skal du vel sige
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| dutling68 |
Lagt på d. 15/11-2009 18:11
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1381 |
ang at kunne vælge køn så har jeg en ven som har ringet til http://www.bangko...index.aspx og de ville have 260,000 baht for det...... Jeg brugte de fleste af mine penge på sprut, kvinder og hurtige biler. Resten ødslede jeg væk...........
|
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 15/11-2009 22:03
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Dream skrev: Vores store oenske er at faa et barn...........tror desvaerre at haletudserne er lidt kaput..........nogen der ved noget om klinikker osv. her i Thailand ? Kan man evt selv have lidt indflydelse paa barnets koen ? Den med storken, den holder jo ikke her i Thailand........ TAK.......... ![]() Har selv haft problemer med det. I kan gå til jeres læge, han kan instruere jer i hvornår fruen har æggeløsning, det gøres ved at tage temperaturen hver dag, det gør så at du ikke skyder med spredhagl. Dreng pige eller mongol kan i jo bare teste for bagefter. |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2009 01:21
|
|
Hvis ønsket om at få et barn er så højt, burde det være lige meget hvilket køn det har, sålænge det bare er et sundt og rask barn. Hvad hvis det viser sig ikke at leve op til forventningerne, skal fostret så kasseres eller hvad? |
|
|
|
| prasat |
Lagt på d. 16/11-2009 06:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 660 |
freja man kan idag sortere sædcellerne det måtte du da om nogle vide prasat |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2009 06:55
|
|
og hvad er det så du gerne vil med den oplysning. Uanset hvad er det da sortering i køn. Jeg spørger så bare, er det ene køn mere værd end det andet? Kan man tillade sig den luksus at udvælge, ja så har man efter min mening ikke fortjent et lille barn. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 16/11-2009 07:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Såre rigtigt Freja, du burde være med i Etisk Råd! Ja, jeg fik også at vide engang at der ikke var liv i tudserne, men så blev fruen sgu' gravid sidste år, og det var ikke med en "giik"! Nå, vi valgte en abort pga. fruens alder og sygdom især. ![]() Så bare kør på, Dream, og en pause med tobak og alkohol gør nok ingen skade. JD |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.