Se indlæg|
condo til salg/leje
|
|
| cbagger |
Lagt på d. 16/11-2009 16:56
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 4 |
Jeg har 4 studio lejligheder 48 m2 i det nye view talay 7 ved Jomtien/Dongtarn strand http://www.viewta.../index.htm 2 på 11 sal med udsigt mod Pattaya/havet (ved siden af hinanden så man kan lave en stor lejlighed på 96 m2) 2 på 15 sal med udsigt mod Jomtien strand/havet (ved siden af hinanden så man kan lave en stor lejlighed på 96 m2) alle 4 lejligheder ligger længst muligt fremme i bygningen (mod havet) for den bedste udsigt. Alle 4 lejligheder er "empty shell" dvs uden møbler eller andet. (som de bliver solgt fra firmaet) De kan erhverves i udenlandsk navn (du kan få lejligheden registreret i dit eget navn) 11 sal 2.900.000 thb/stk. - (fuldt istandsat og møbleret 3.600.000 thb/stk) 15 sal 3.400.000 thb/stk. - (fuldt istandsat og møbleret 4.200.000 thb/stk) Jeg vil egentlig hellere leje dem ud, og en eller to vil blive fuldt møbleret når jeg kommer tilbage i December måned Jeg forventer den/de kan blive klar til udlejning fra slutningen af Januar/begyndelsen af februar. De vil blive sat i stand med køkken med alle hårde hvidevarer, granit, 32" fladskærm, dvd afspiller king size seng m.m. leje: 1 dag 1.600 thb 1 uge 10.000 thb 2 uger 15.000 thb 3 uger 20.000 thb 1 måned 25.000 thb 1-6 måneder 22.000 thb/måned 7-12 måneer 20.000 thb/måned over 12 måneder 18.000 thb/måned al leje er ekskl. forbrug af el og vand til kostpris. Jeg forventer ikke at nogen vil leje noget man ikke kan se endnu, men hvis man er interesseret kan man skrive en mail og jeg vil vende tilbage med billeder dels i December (af projektet som er færdigt med pool m.m.) dels når den første lejlighed er færdigindrettet. |
|
|
|
| Nixon |
Lagt på d. 16/11-2009 17:06
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 189 |
Hvad er inkluderet i fællesudgifterne og hvad er fællesudgifterne på ved køb?
hilsen
Nixon Meninger har jeg mange af. Dermed ikke sagt at du kan lide at høre dem. |
|
|
|
| cbagger |
Lagt på d. 16/11-2009 18:37
|
i fællesudgifter er inkluderet ting som: security/vagter 24 timer/døgn. rengøring/vedligeholdelse af fælles arealer. swimming pool. løbende vedligeholdelse af bygning m.m. reception ved indgangen. evt flere ting som jeg ikke kan komme i tanke om, men det er ikke anderledes end de fleste andre steder. Jeg kender ikke fællesudgifterne præcist endnu men jeg mener de er omkring 1500 thb/måned/lejlighed |
|
|
|
|
Lagt på d. 16/11-2009 21:25
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
det har sku godt nok en super fed beliggenhed, men der har jo så også været lidt blæst om det, jeg ved ikke om det har lagt sig.....men igen, alle unit med havudsigt og der kommer ikke noget foran så skal de da bygge ude i havet. http://www.bangko...alay_7.htm |
|
|
|
| cbagger |
Lagt på d. 17/11-2009 06:55
|
Ja det er den absolut bedste beliggenhed man kan finde i Jomtien. tæt på stranden, byen, taxaruterne og med uhindret havudsigt (der kan ikke bygges foran) al balladen om hvorvidt byggeriet var lovligt eller ej kommer fra en rig kineser som bor i byggeriet bagved han og hans venner lagde sag an fordi de mente byggeriet lå for tæt på havet (der er en grænse på 100 m) sagen har været gennem flere instanser og skulle være helt død nu. De har tabt hver gang Min advokat smiler når jeg spurtgte ham om de kunne få medhold (i maj) og sagde at den rige kineser havde været rundt i byen for at finde en advokat der ville føre hans sag (også hos min advokat) og flere havde afvist ham, fordi hans sag var for dårlig. (han er vist bare sur over hans havudsigt biver delvist ødelagt) Hvis nogen er nervøse bør de konakte en lokal advokat (en rigtig advokat med licens) og spørge. |
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 17/11-2009 12:10
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Lejepriser: Er det virkelig 15000 for 2 uger? Det lyder højt i mine øjne. Det samme gælder for salgspris, men er det virkelig så højt i Jomtien generelt? mvh. SteenJ |
|
|
|
| cbagger |
Lagt på d. 17/11-2009 12:30
|
Det er også en rimelig høj leje for 2 uger den "rigtige" leje som du kan sammenligne med andre steder er jo langtidsleje (18-20000 thb/måned) at 2 uger så koster det samme (næsten) hænger sammen med besværet med lejekontrakt aflæsning af vand og el samt der vil altid være en tom periode når den bliver udlejet på kort basis. tro mig jeg vil langt hellere leje den ud til en stabil lejer i et år til 18-20000 thb/måned end have mange forskellige lejere. Jeg har også et alm arbejde der skal passes. lejeprisen på langtidsleje er billig set i forhold til f.eks. view talay 5 der ligger både dårligere placeret og er et mindre attraktivt byggeri (standard) Min pris er den samme som alle tager i view talay 5. man kan selvfølgelig sagtens finde billigere steder men ikke med den beliggenhed samt standard. salgsprisen ligger omkring hvad de fleste tager, du kan igen sagtens finde nogle i samme bygning til 2.600.000 (ikke sat istand)eller deromkring men de vil sandsynligvis ligge længere tilbage i bygningen (væsentlig dårligere udsigt) mine ligger helt fremme mod havet. Prisen er også et udtryk for at jeg hellere vil leje ud end sælge. Håber det var uddybende nok. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.