Se indlæg|
får Familiesammenføring
|
|
| coco |
Lagt på d. 16/11-2009 22:24
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 8 |
hej jeg er 29 år og får førtidspension, samtidig jeg ansat i fleksjob. kan jeg så får Familiesammenføring?![]() på for tak mvh coco |
|
|
|
| dk_bob |
Lagt på d. 16/11-2009 22:49
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 103 |
coco skrev: hej jeg er 29 år og får førtidspension, samtidig jeg ansat i fleksjob. kan jeg så får Familiesammenføring? ![]() på for tak mvh coco Hej Coco, Om du kan opnå familiesammenføring, er svært at vurdere på baggrund af de oplysninger du giver. Men reglerne for familiesammenføring er bl.a. at finde her: http://www.nyidan...aeller.htm Håber at du får held med det! Redigeret af dk_bob d. 16/11-2009 22:50 |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 17/11-2009 08:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
coco skrev: hej jeg er 29 år og får førtidspension, samtidig jeg ansat i fleksjob. kan jeg så får Familiesammenføring? ![]() på for tak mvh coco Jeg vil anbefale dig du kigger på denne side: http://www.aegtes....dk/forum/ Ud over dette, som også db_bob henviser til, så er [url]www.nyidanmark.dk[/url] et godt sted. |
|
|
|
| bentmj |
Lagt på d. 17/11-2009 08:35
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 264 |
Naturligvis kan du som førtidspensionist i fleksjob få familiesammenføring, du skal blot opfylde de samme krav som alle andre hvilket jo også kan være svært nok, men se på ny i Danmark som bliver anbefalet herinde, og derudover kan du få en stor hjælp ved at kontakte pensionsstyrelsen på nettet eller tlf: 3395 5000, de hjælper gerne med spørgsmål om pension og pensionister med relationer til Thailand. Held og lykke med FS. |
|
|
|
| Dennis Damgaard |
Lagt på d. 17/11-2009 08:46
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 136 |
Jeg får også Førtidspension og jeg har lige fået familiesammenføring på under 2.mdr og ud fra hvad du skriver her skulle der ikke være problemer i det. Held og Lykke med det |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.