Se indlæg|
Hvor meget koster fast "Kærlighed"
|
|
| noisnabo |
Lagt på d. 24/11-2009 06:31
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 121 |
En meget stor del af de forhold mellem en farang og en thaikvinde i et af turistområderne, betaler manden kvinden for at være sammen med sig. Han køber sig til sex, kærlighed og omsorg. Uanset hvad han kalder hende, forretningspartner, 24-timers prostitueret, girlfriend, eller hva nu han kan finde på. Begrundelsen for at betale for partneren er, at hun stadig skal forsørge familien hjemme i landsbyen. Jeg er nysgerrig. Hvor meget betaler man for sådan en service? Sidst jeg var i Pattaya spurgte jeg mig frem hos folk som havde en hyret/ betalt partner. Der dukkede flere tal og systemer op. En betalte sin kvinde 5000 Bath, men så måtte hun også tjene penge ude i byen som rengøringshjælp og lignende. En anden betalte 12.000 Bath. I begge tilfælde kommer der jo daglige udgifter til mad, damefrisør og lignende oven i. Så det løber meget nemt op i ret store beløb. Hvor meget betaler du selv. Hvor meget tror du at andre betaler? |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 24/11-2009 06:50
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Noisnabo skrev: Hvad koster en brugt bil ????
En meget stor del af de forhold mellem en farang og en thaikvinde i et af turistområderne, betaler manden kvinden for at være sammen med sig. Han køber sig til sex, kærlighed og omsorg. Uanset hvad han kalder hende, forretningspartner, 24-timers prostitueret, girlfriend, eller hva nu han kan finde på. Begrundelsen for at betale for partneren er, at hun stadig skal forsørge familien hjemme i landsbyen. Jeg er nysgerrig. Hvor meget betaler man for sådan en service? Sidst jeg var i Pattaya spurgte jeg mig frem hos folk som havde en hyret/ betalt partner. Der dukkede flere tal og systemer op. En betalte sin kvinde 5000 Bath, men så måtte hun også tjene penge ude i byen som rengøringshjælp og lignende. En anden betalte 12.000 Bath. I begge tilfælde kommer der jo daglige udgifter til mad, damefrisør og lignende oven i. Så det løber meget nemt op i ret store beløb. Hvor meget betaler du selv. Hvor meget tror du at andre betaler? DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| savasava |
Lagt på d. 24/11-2009 06:59
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 114 |
Jeg betaler sadan ca. hele lonningsposen, nogle hundrede tusind bath pr. maned. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2009 07:01
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
"Så det løber meget nemt op i ret store beløb" citat slut. Har du nogensinde haft en dansk "kone" ??? |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 24/11-2009 07:14
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
Der florere da vidst en virus her paa DTW..............![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2009 07:32
|
|
For mange år siden havde jeg en kæreste hjemme i lille Danmark, da jeg havde kendt hende i ca. et halvt år røg motoren i hendes bil det havde hun jo ikke penge til, så hvem måtte betale. Derefter hørte jeg i ca. 3 mdr. at der skulle altså også snart nye dæk på bilen for nu vovede hun altså ikke at kører mere i bilen, jeg valte så at skifte hende ud frem for at sætte nye dæk på hendes bil. Så mit spørgsmål til dig er hvad forventer du!! Det er kvinder og de er ens verden over hvad penge angår. ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 24/11-2009 07:39
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Mødte en smuk kvinde på en lokal bar. Hun sagde til mig, at hvis jeg barfinede hende, skulle hun lige ringe til sin farangkæreste, han var lige rejst men havde stukket hende 50.000 baht, for at holde sig væk fra baren. Old Thai Papa som har haft baren i 23 år og er en slags farmand for pigerne, syntes vi er til grin. der er ikke noget dummere end at sende/give penge til pigerne. Til gengæld ser han gerne at vi støtter projekter i stedet, den med børnene i Chiang Mai gav thumbs up, han kender det selv, og støtter andre børneprojekter. Samtidig har jeg også gjort klart for min nye veninde, at der bliver sendt nul kroner fra Danmark, hun har så rigeligt i forvejen. Ellers sendte jeg mellem 5000-10000 baht om måneden til Nee, alt efter hvad hun lavede. Og noget mere da hun endelig fandt ud af, at hun ville starte landbrug. Desuden kan jeg godt lide overskriften prisen på fast kærlighed, der skal nogle realiteter på bordet før de hænger på. Omvendt ser jeg også en Thaikvinde tage sig af sin Danske mand, nu da han er arbejdsløs og ikke tjener penge. Redigeret af vandango d. 24/11-2009 07:51 |
|
|
|
| swed |
Lagt på d. 24/11-2009 08:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 523 |
fckguld skrev: Noisnabo skrev: Hvad koster en brugt bil ????En meget stor del af de forhold mellem en farang og en thaikvinde i et af turistområderne, betaler manden kvinden for at være sammen med sig. Han køber sig til sex, kærlighed og omsorg. Uanset hvad han kalder hende, forretningspartner, 24-timers prostitueret, girlfriend, eller hva nu han kan finde på. Begrundelsen for at betale for partneren er, at hun stadig skal forsørge familien hjemme i landsbyen. Jeg er nysgerrig. Hvor meget betaler man for sådan en service? Sidst jeg var i Pattaya spurgte jeg mig frem hos folk som havde en hyret/ betalt partner. Der dukkede flere tal og systemer op. En betalte sin kvinde 5000 Bath, men så måtte hun også tjene penge ude i byen som rengøringshjælp og lignende. En anden betalte 12.000 Bath. I begge tilfælde kommer der jo daglige udgifter til mad, damefrisør og lignende oven i. Så det løber meget nemt op i ret store beløb. Hvor meget betaler du selv. Hvor meget tror du at andre betaler? Er det ikke dele bil du mener ? Swed
|
|
|
|
| SteenJ |
Lagt på d. 24/11-2009 11:55
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 743 |
Nois nabo Mon du er seriøs i dit indlæg, jeg tror det ikke. Men jeg tror heller ikke du får nogen til at give dig et reelt svar, dertil er forskellen på beløb nok stort. En mand i Hua Hin spurgte mig en gang på en bar: "hvormeget sender du herned, når du er i DK" Svar: åh ca. deromkring........Ham igen:"sender du 20-30 eller 40" Svar: Det forslår nok ikke. Ham igen: Du kan jo bare sige, hvis du ikke vil fortælle det" Mit svar: Du skulle ikke have spurgt. Mon det kan give stof til eftertanke? mvh. |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2009 12:49
|
|
helt sikkert ikke en eneste vil fortælle hvor meget der betales eller hvis det gøres så bliver det bare en stor løgn |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 24/11-2009 12:55
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Fruens bekendt, en yngre (ca. 24 år) smuk kvinde fra en lokal massagesalon, får ca. 30.000 THB hver måned fra sin midaldrende amerikaner "kæreste"! De har kendt hinanden i 7 mdr. og han er lige ankommet på sit 2. besøg. Mens han er væk, fester hun løs sammen med sin thai-kæreste på div. karaokebarer i Bangkok. Hun vil nu forlange 50.000 THB om måneden, da hun har mange udgifter til mor, søster, bror osv.![]() Utroligt så mange farang der hopper i samme fælde... JD |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 24/11-2009 13:09
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
fckguld skrev: ......................... Hvad koster en brugt bil ???? Afhængig af alderen vil jeg gætte på ![]() En stadig ny, men har kørt en del KM, er sikkert dyr..... En gammel er sikkert en del billigere med mindre der også er små biler med i købet ![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 24/11-2009 13:59
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
GAB ![]() ![]() |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 24/11-2009 14:04
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Jeg giver Abekatten ret. Hvad kostede en skilsmisse i Danmark ikke. Jeg vil da gerne som den første i denne tråd fortælle, at min danske skilsmisse kostede mig i thailandske baht 52. mill.. Hold da helt ferie, hvor havde jeg kunne komme langt for disse millioner herude. Nu har jeg scoret min egen personlige barpige, er det ikke det i kalder alle dullerne herude. Vi har købt hus med det hele. Jeg har betalt min lille del og hende dullen (jeg elsker hende stadig efter 5 lange år) har lånt 2. mill. baht i banken for hendes part af huset. Naive Sune vil mange nok sige, ja det kan i da have ret i, men hun smider mig sgu da ikke lige ud, uden at tænke på de afdrag hun skal erlægge i banken hver måned. Jeg synes også lige jeg vil tilføje, at denne dulle ser det som sin vigtigste opgave hver måned, at indsætte mellem 30 til 40.000.- baht på min konto. Hun er virkelig en kedelig dulle. Det skal da lige bemærkes at disse penge ikke er tjent ved at udnytte den kvindelige elskovsgrotte, som mange mænd her åbenbart har sat som et must, eller skal man sige som noget alle piger gør. Bliver jeg smidt ud, ja så kan jeg da se tilbage på 5 dejlige og vidunderlige år til en pris som ligger mere end 90% under mine år med en dansk kvinde!!!!!!!! Se dog at flytte jeres IQ (hvis man har et sådant) væk fra de nedre regioner. Jeg græmmes faktisk over folks omtale af de hårdtarbejdende barpiger…. Mænd vil snydes og bedrages. Det er vel derfor disse miljøer tiltrækker dem. Måske har jeg taget fejl-....... ![]() |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 24/11-2009 14:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
JD skrev: Fruens bekendt, en yngre (ca. 24 år) smuk kvinde fra en lokal massagesalon, får ca. 30.000 THB hver måned fra sin midaldrende amerikaner "kæreste"! De har kendt hinanden i 7 mdr. og han er lige ankommet på sit 2. besøg. Mens han er væk, fester hun løs sammen med sin thai-kæreste på div. karaokebarer i Bangkok. Hun vil nu forlange 50.000 THB om måneden, da hun har mange udgifter til mor, søster, bror osv. ![]() Utroligt så mange farang der hopper i samme fælde... JD Big Surprise Glem det med at sende penge til TH, modtager har mange undskylinger |
|
|
|
|
Lagt på d. 24/11-2009 14:27
|
|
til "hoisnabo" En dum, kan spørge om mere som ti kloge kan svare på, lung |
|
|
|
| Dream |
Lagt på d. 24/11-2009 15:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 465 |
lung skrev: til "hoisnabo" En dum, kan spørge om mere som ti kloge kan svare på, lung Kunne ikke vaere mere enig......TRUT TRUT. ! |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 24/11-2009 16:00
|
|
Fik lige hevet lidt mere info. ud af fruen om hendes veninde og ham amerikaneren... De er nu på ferie i Phuket, og der bliver de indtil "America-man" rejser hjem. Hendes thai boy-friend er jaloux som ind i h..... - og det er ca. samme sindssyge grad af jalousi som vi kender det fra visse macho-mellemøst kulturer! Fruen mener at amerikaneren kan risikere liv og lemmer hvis Thai-man finder ud af hvor de opholder sig, for det har massage-kvinden IKKE fortalt ham... Endvidere mangler Thai-man penge nu da hun IKKE er i BKK til at holde ham forsynet, men han ved ikke hvor damen er rejst hen. ![]() Det skal lige siges at America-man absolut ingen anelse har om hendes dobbeltspil, han er smaskhamrende forelsket, den stakkels gamle mand! Det kan godt gå hen og blive en rigtig spændende "Real Life Lakorn", og hvis det falder lidt uden for tråden beklager jeg. Men moralen er: Lad være med at sende penge til et pigebarn du knap nok kender. ![]() JD Redigeret af JD d. 24/11-2009 16:04 |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 24/11-2009 16:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
sune skrev: Jeg giver Abekatten ret. Hvad kostede en skilsmisse i Danmark ikke. Jeg vil da gerne som den første i denne tråd fortælle, at min danske skilsmisse kostede mig i thailandske baht 52. mill.. Hold da helt ferie, hvor havde jeg kunne komme langt for disse millioner herude. Sandt nok, men du har jo et tilsvarende beløb eftersom man ved bodeling deler over på midten. Så du lider vist ingen nød i Kanchanaburi ![]() |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 24/11-2009 16:27
|
|
Var det ikke Nakhon Sawan?!![]() JD |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

eller hvis det gøres så bliver det bare en stor løgn