Se indlæg|
Fodgænger i Bangkok? Så er man da ingenting...
|
|
| JD |
Lagt på d. 04/12-2009 18:19
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Gnags sang: "Fodgænger? Så er man da noget"! Sgu' ikke i Bangkok. 1. Stort set umuligt at komme forbi madvogne, tiggere, krejlere, svindlere og lommetyve, musikere, blinde, invalide, og alle mulige andre der ikke har en skid at gøre der! 2. Lykkes det at få gang i bentøjet, så risikerer man at falde i et hul så stort at både knubs, hudafskrabninger, forstuvninger og måske benbrud er garanteret. 3. Motosai og cyklister der fræser afsted PÅ "FORTOVET" og glor arrigt på dig hvis du ikke flytter dig NU! Det sidste skete her i eftermiddag på Ramkamhaeng Road. En modkørende motosai snittede mig lige da jeg ikke flyttede mig hurtigt nok. Jeg vendte mig et par gange og gloede arrigt på idioten, han stoppede op, parkede sin motosai, og så var konflikten der! Jeg undgik korporligt slagsmål ved at konen og et par andre lagde sig imellem, men jeg så hadet i "Thaimans" øjne! Jeg så et opsparet had mod alle farangs, et had så ondt og dybt og livsfarligt at man dårligt forstår det. De hader os gør de, og det bliver værre, og de der ikke passer endog meget på risikerer en "Thairøvfuld"! En "Thairøvfuld" er den hvor 10-12 styks Thai'er går sammen om at gennembanke den usle farang, med næver, spark, køller og andet indenfor rækkevidde. Sådan er de, en flok kujonagtige smilende hyklere, og jeg vil blive ved med at vende mig og glo arrigt på dem, phuck dem! ![]() JD Redigeret af JD d. 04/12-2009 18:25 |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 04/12-2009 19:08
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Pas nu på dig selv, håber ikke idiotten finder ud af hvor du bor. Man kan vel allerrede sige han har tabt lidt ansigt overfor dig, så måske han vil opsøge dig.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 04/12-2009 19:12
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Ja, jeg ved det godt, de glemmer aldrig de sataner!![]() Måske på tide at rykke lidt videre, ligesom Dream, he-he! JD PS: Ja, han tabte vel ansigt fordi han ikke fik gennembanket mig, phucking nutcase. Redigeret af JD d. 04/12-2009 19:13 |
|
|
|
| pdrhan |
Lagt på d. 04/12-2009 20:16
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1323 |
JD - når du nu hader dem allesammen derude uden undtagelse , var det måske på tide at flytte til Ojmjakon ......og blive kølet lidt af.....der er garanteret ingen af de før nævnte i dit indlæg..... http://www.berejs...mjakon.htm Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 04/12-2009 20:47
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Det værste er at man (også i en brandert) skal holde øje med huller i fortorvet, hundelorte, og samtidig markiser der ikke er over 180 cm høje. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/12-2009 21:15
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Du kom før mig, fuldtændig rigtigt. Alle markiser, parasoller, ledninger og hvad ellers hænger i øjenhøjde. Tit er det et stort forhindringsløb. |
|
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 04/12-2009 21:38
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 180 |
JD skynd dig at komme hjem til DANEVANG, Thaierne er jo kun ude på at skade dig men du kunne jo også lære at kigge dig for inden du går over vejen er det ikke det børnene i DK lærer længe før DE begynder i skole Men husk på i Sibirien er der ikke så mange biler???og dejligt koldt kunne være du havde godt af en afkøling? Thailand er da ikke sagen for dig, med den atityde du ligger for dagen, jo mere negativ du er over for Thailand, jo mere posetiv bliver jeg, så kom da hjem, det kan da ikke gå for langsomt.MVH NID |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 04/12-2009 21:55
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
Nid skrev: JD skynd dig at komme hjem til DANEVANG, Thaierne er jo kun ude på at skade dig men du kunne jo også lære at kigge dig for inden du går over vejen er det ikke det børnene i DK lærer længe før DE begynder i skole Men husk på i Sibirien er der ikke så mange biler???og dejligt koldt kunne være du havde godt af en afkøling? Thailand er da ikke sagen for dig, med den atityde du ligger for dagen, jo mere negativ du er over for Thailand, jo mere posetiv bliver jeg, så kom da hjem, det kan da ikke gå for langsomt.MVH NID Jeg tror jeg er ved at have gennemskuet JD. Han er et klassisk eksempel på en mascokist ![]() En mascokist lå på stranden , da der kom en sadist forbi. SLÅ MIG , SLÅ MIG råbte mascokisten. Da svarede sadisten: NEEEEJ ![]() God weekend allesammen |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 04/12-2009 22:11
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Well, JD. Der er utilpassede typer alle vegne. Igår gik jeg på fortorvet hjem efter indkøb. Da jeg passerer en bygning ser jeg 2 alternativt pigmenterede typer komme cyklende på kollisionskurs. Jeg ser dem, de ser mig. Jeg fortsætter min gang på fortorvet og den ene kører direkte ind i mig. Desværre for ham er ligevægten på en cykel mindre udtalt end som hos en gågænger. Så han endte i asfalten. Jeg vadede lige hen over ham og fik som belønning en udsøgt samling af yalla-knep gloser. Ahh, ja, Danmark 2009. Etnisk berigelse osv. Redigeret af rinpoche d. 04/12-2009 22:12 |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 05/12-2009 01:21
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
JD.......sjovt du nævner det. Jeg har oplevet præcis det samme masser af gange, det var ganske vidst i Danmark...........og så var det danskere der kørte. Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2009 01:34
|
|
en underlig gang vrøvl at komme med , hvis du har så meget imod at færdes i gaderne så bliv dog på værelset , nu er gader og markiser jo ikke lavet til turister men thailændere som jo bekendt ikke lige har samme højde som mange andre mennesker , færdes tit på fortove og veje sjovt nok har jeg ikke været ude for det samme endnu , tværtimod , men måske fordi jeg ikke kommer som en , her kommer jeg nu har i bare at indordne sig efter mig , krummer tit tæerne over folks være måde husk det er os der er gæsten , så kommer man langt.
Redigeret af d. 05/12-2009 01:35 |
|
|
|
|
Lagt på d. 05/12-2009 03:06
|
|
Rinpoche, tka for den fine nye betegnelse du gav her på tråden: "Alternativt pigmenterede typer"! En af de bedste beskrivelser på dansk de sidste mange år, den vil nu indgå i min ordbog som en uundværlig beskrivelse at vedkommende typer. Dansk humor når den er bedst!!!!!! JD! hvorfor helvede er du altid så negativ? Især om alt der har med Thailand at gøre, du bryder dig heller ikke om Danmarkistan. Har du overvejet hvor i verden du vil finde dig tilpas? Selv dit gamle "fædreland" Grønland får også altid lige en negativ drejning. Mon en lille atol ude i Stillehavet uden Internet og TV/Aviser kunne stille dig tilfreds? Skeptikeren, som ikke har lyserøde briller på, men er realist nok til ikke at blive arg på alt og alle der gør noget forkert. PS! Hvad gør du når du skal på lokum og det så er de små lave i Thaistørrelse, sparker du tønden i stykker, så du kan bruge hullet som pedalditto og skælder ud på ejeren? |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 05/12-2009 03:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Den type af thaimand skal man passe på. De opsøger balladen for balladens skyld. Jeg har set det få gange her i Bangkok, men på Phuket har jeg set det adskillige gange. Hvis man selv render rundt med et tilsvarende opsparet had, så bør man helt seriøst søge noget frisk vand at svømme i... |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

er det ikke det børnene i DK lærer længe før DE begynder i skole
kunne være du havde godt af en afkøling? Thailand er da ikke sagen for dig, med den atityde du ligger for dagen, jo mere negativ du er over for Thailand, jo mere posetiv bliver jeg, så kom da hjem, det kan da ikke gå for langsomt.