Se indlæg|
Absolut intet med noget at gøre, og dog...
|
|
| JD |
Lagt på d. 05/12-2009 18:45
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Mange af mine jævnaldrende fra de fede 60'ere og de lidt mere nøgterne 70' ere, har skæbnen været særdeles hård ved. Flere er gået bort p.g.a. alkoholisme og stofmisbrug. Denne fotoserie fra Information fik vækket erindringen om dem: http://www.inform...gen/216765 JD |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 05/12-2009 23:23
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
stærke billeder. boede selv i Friheden ( Hvidovre ) hvor Narkoen også slog igennem i 70 erne blandt andet min egen lille bror, kender eller kendte mindst 20 der ikke er mere, min egen bror lever men sikke et liv. Nå nu får vi ballade det har ikke noget med Thailand at gøre go nat [img][/img]
|
|
|
|
| Kent26 |
Lagt på d. 06/12-2009 00:23
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 163 |
Nej, for thai'er rører ikke narko.. yabayabadooo - gal de bliver sindssyge når de tager det lort. |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/12-2009 14:20
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
I bangkok var der, (indtil politiet gik amok for, hvad 8-9 år siden, og skød de fleste dealere), ca 20% af arbejdsstyrken i håndværkerfaget der tog yaba pga arbejdsgiverne tit solgte det til dem eller, de selv købte det pga de så kunne tjene mere, ved at arbejde længere og hårdere jobs uden løn. Nu er prisen langt højere pga staraffern er seriøs slem så det sker nok ikke så meget længere.. Lige for at få thailand iover emnet. |
|
|
|
| JD |
Lagt på d. 06/12-2009 14:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 591 |
Tværtimod, siden Abhisit "The Wimp" og kumpaner er kommet til fadet, så er handlen med yabaa eksploderet. Næsten som om man fejrer at Thaksin's jernnæve ikke har fat om pistolen længere! Kørte forleden med en taxi fra Suan Luang til Ekkamai, og det var et mareridt. Chaufføren var hulkindet med sorte udslukte øjne og han kørte som om den onde var lige i hælene på ham, og hvad der var særdeles usædvanligt for en Thai i trafikken; hornet i bund det meste af vejen. Han var bindegal og han var på yabaa. ![]() Læg mærke til om de er irritable, rastløse, hulkindede og har sorte, tomme øjne. Jeg holder mig på lang afstand af de typer, hvis det ellers kan lade sig gøre.. JD Redigeret af JD d. 06/12-2009 14:59 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.