Se indlæg
Thailand Portalen (version 2004) » Thailandsk mad i Danmark og dansk mad i Thailand » Butikker, ingredienser og redskaber
 Udskriv debat
Papaya
dk_bob
Jeg holder meget af at spise papaya, når jeg er på ferie i Thailand. Men hvor kan man købe den i Danmark? Jeg er bekendt med at thaibutikkerne rundt omkring i Danmark sælger frugten, men der koster de en formue - 60 kr. for en enkelt papaya i en thaibutik tæt på Hovedbanegården!

Har du set papaya billigere i Danmark?

pdrhan
Bilka sælger dem også......
Flyver SQ til SIN og BKK - altid! ;-)
i194.photobucket.com/albums/z48/pdrhan/pdrhn2.jpg

dk_bob
pdrhan skrev:
Bilka sælger dem også......

Var i Bilka Hundige i dag, og kiggede faktisk efter dem. Men jeg har åbenbart ikke kigget ordentligt :-)
Redigeret af dk_bob d. 05/12-2009 20:56

John
Bilka har den næsten altid, men der er modne (gule) og kan ikke bruges til Somdam
john@dansk-thai.dk

http://www.j-s.dk/hus
baksida
de er fra brasilien.. når de sælges i dk.. smager næsten.. så godt som i thailand... koster ca 8-10kr.. er dog meget mindre end dem man ser i thailand

Pimmyshop
Vi har Papaya i vores net butik.

Grunden til at rigtige Thailandske Papaya er så dyre er omkostninger til fly transporten til Danmark, men så er de også friske.

Find dem på Pimmyshop.dk

WWW.PIMMYSHOP.DK
ubon lynge
Der er lige et stykke vej fra København og til Thisted efter papaya.

Jeg syntes der er mange butikker her over som efter hånden har mange slags frugter/grønsager fra Thailand, bla. coop danmarks butikker har tit thai frugter.
De skal jo blive dyre i thai butikkerne, når først der kommer moms og fragt på, og man skal jo også lige lave et par kroner på sådan en papaya, nogle laver flere kroner end andre sådan er det, man kunne jo prøve at dyrke dem selv.
Ubon.

Pibe

jesperfrb
Jeg har 2 træer med Papaya, godt nok i Thailand. Jeg tror det bliver svært i DK!Pfft
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

ubon lynge
Alt kan vel lade sig gøre hvis man har de rigtige forhold.Wink
Ubon.

Pibe

Spring til debat: