Se indlæg
 Udskriv debat
HHHUUUUUURRRRRAAA !!!!!!!!!!
Brandt
SÅ KOM GODKENDELSE AF OPHOLDSTILLADELSEN TIL NOK ENDELIG !!!!!!!! Cool
Har netop nu her kl. 10.00, modtaget en opringning fra udlændingestyrelsen, med en mundtlig bekræftigelse på at, opholdstilladelse var godkendt, og at vi vil modtage papirene i morgen med posten Smile

Bare utroligt, her den 1 juli måtte jeg sende en fax, samt anbefalet brev, hvori jeg begærede aktindsigt i sagen iht. forvaltningsloven, hvis ikke jeg fik en afgørelse inden 14 dage !!!Angry

Hvorfor skal man blive "ubehagelig" før end der sker noget ?

Mange glade hilsner til jer herinde.

Heige & Nok

ไฮกี้ เจแบนร์

falang yao
Hej Heige og Nok,
Tillykke med opholdstilladelsen.
Så kan I gå videre med jeres liv.
<<Hvorfor skal man blive "ubehagelig" før end der sker noget ?>>
Den sidste tid negative omtale af styrelse, har nok også gjørde at i fremtiden vil "ventetiden" være kortere (!).
M.v.h., M. Rasmussen Cool

Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk

Webmaster
Tillykke tillykke Grin
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
latour82
Mange gange tilykke

niels

Hejsa Brandt
JA stort tillykke til jer 2
obelsikenSmile

Stampe
kæmpe tillykke med det

i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

LP
Tillykke med det !
Udlændingestyrrelsen havde nok en god dag den dag, vores tilladelse kom samme dag på tlf til min kone der går i Thailand og hygger sig, jeg må nok ofre en ny højtaler i min Nokia Wink
Og jeg havde ikke en gang sendt Rødvin derind Grin

Brandt
LP skrev:
Tillykke med det !
Udlændingestyrrelsen havde nok en god dag den dag, vores tilladelse kom samme dag på tlf til min kone der går i Thailand og hygger sig, jeg må nok ofre en ny højtaler i min Nokia Wink
Og jeg havde ikke en gang sendt Rødvin derind Grin

Ja pyha !!!......kan godt forstå hvis din kones "toneleje" steg betydeligt Smile, husk nu en ny højtaler til Nokia'en og rødvinen....Cool stort tillykke herfra, og pøj, pøj med fremtiden....

Heige & Nok
ไฮกี้ เจแบนร์

rolan
ja tillykke med det og held og lykkeGrin

swaddii
Hej Heige&Nok
Vi ønsker jer også tillykke hernede fra sønderjyllandWinkPfftSmile
Mvh Sirorat&Falang
Cheersen gang Isaan altid Isaan

christian-s
Super tillykke og held og lykke fremover!
Skal selv igennem moellen nu - havde thailandsk bryllyp i soendags og skal registrere paa amphur paa mandag. Saa skal vi i indlevere papirerne paa embassaden i Bangkok og saa haaber vi paa "fast track" behandling Smile
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift

Brandt
christian-s skrev:
Super tillykke og held og lykke fremover!
Skal selv igennem moellen nu - havde thailandsk bryllyp i soendags og skal registrere paa amphur paa mandag. Saa skal vi i indlevere papirerne paa embassaden i Bangkok og saa haaber vi paa "fast track" behandling Smile

Tusind tak !

der burde være en rimelig chance for fast track nu, især da medierne har focus på udlændingestyrelsen's forskelsbehandling af "store kunder" ctr. "små kunder", ønsker udlændingestyrelsen sikkert ikke mere negativ omtale, så derfor tror/håber vi at det nok skal gå OK, med en rimelig kort sagsbehandlingstid Smile

Held og lykke med jer, vi krydser fingre for jer Cool

Mange hilsner

Heige & Nok

ไฮกี้ เจแบนร์

Spring til debat: