Se indlæg|
HHHUUUUUURRRRRAAA !!!!!!!!!!
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 11/07-2005 10:05
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 81 |
SÅ KOM GODKENDELSE AF OPHOLDSTILLADELSEN TIL NOK ENDELIG !!!!!!!! ![]() Har netop nu her kl. 10.00, modtaget en opringning fra udlændingestyrelsen, med en mundtlig bekræftigelse på at, opholdstilladelse var godkendt, og at vi vil modtage papirene i morgen med posten ![]() Bare utroligt, her den 1 juli måtte jeg sende en fax, samt anbefalet brev, hvori jeg begærede aktindsigt i sagen iht. forvaltningsloven, hvis ikke jeg fik en afgørelse inden 14 dage !!! ![]() Hvorfor skal man blive "ubehagelig" før end der sker noget ? Mange glade hilsner til jer herinde. Heige & Nok ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| falang yao |
Lagt på d. 11/07-2005 17:27
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1075 |
Hej Heige og Nok, Tillykke med opholdstilladelsen. Så kan I gå videre med jeres liv. <<Hvorfor skal man blive "ubehagelig" før end der sker noget ?>> Den sidste tid negative omtale af styrelse, har nok også gjørde at i fremtiden vil "ventetiden" være kortere (!). M.v.h., M. Rasmussen ![]() Thailand-You are always on my mind, even when sometimes it's S. S. but D. D.
falang-yao@dansk-thai.dk |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 11/07-2005 22:53
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Tillykke tillykke
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| latour82 |
Lagt på d. 12/07-2005 13:51
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 377 |
Mange gange tilykke niels |
|
|
|
|
Lagt på d. 12/07-2005 15:19
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Hejsa Brandt JA stort tillykke til jer 2 obelsiken ![]() |
|
|
|
| Stampe |
Lagt på d. 12/07-2005 16:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 305 |
kæmpe tillykke med det ![]() Hilsen Stampe |
|
|
|
| LP |
Lagt på d. 15/07-2005 17:16
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 5 |
Tillykke med det ! Udlændingestyrrelsen havde nok en god dag den dag, vores tilladelse kom samme dag på tlf til min kone der går i Thailand og hygger sig, jeg må nok ofre en ny højtaler i min Nokia ![]() Og jeg havde ikke en gang sendt Rødvin derind ![]() |
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 15/07-2005 19:15
|
|
LP skrev: Tillykke med det ! Udlændingestyrrelsen havde nok en god dag den dag, vores tilladelse kom samme dag på tlf til min kone der går i Thailand og hygger sig, jeg må nok ofre en ny højtaler i min Nokia ![]() Og jeg havde ikke en gang sendt Rødvin derind ![]() Ja pyha !!!......kan godt forstå hvis din kones "toneleje" steg betydeligt , husk nu en ny højtaler til Nokia'en og rødvinen.... stort tillykke herfra, og pøj, pøj med fremtiden....Heige & Nok ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| rolan |
Lagt på d. 15/07-2005 19:40
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 669 |
ja tillykke med det og held og lykke![]() |
|
|
|
| swaddii |
Lagt på d. 15/07-2005 21:08
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 258 |
Hej Heige&Nok Vi ønsker jer også tillykke hernede fra sønderjylland ![]() ![]() ![]() Mvh Sirorat&Falang en gang Isaan altid Isaan |
|
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 16/07-2005 08:35
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Super tillykke og held og lykke fremover! Skal selv igennem moellen nu - havde thailandsk bryllyp i soendags og skal registrere paa amphur paa mandag. Saa skal vi i indlevere papirerne paa embassaden i Bangkok og saa haaber vi paa "fast track" behandling
Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Brandt |
Lagt på d. 16/07-2005 08:48
|
|
christian-s skrev: Super tillykke og held og lykke fremover! Skal selv igennem moellen nu - havde thailandsk bryllyp i soendags og skal registrere paa amphur paa mandag. Saa skal vi i indlevere papirerne paa embassaden i Bangkok og saa haaber vi paa "fast track" behandling ![]() Tusind tak ! der burde være en rimelig chance for fast track nu, især da medierne har focus på udlændingestyrelsen's forskelsbehandling af "store kunder" ctr. "små kunder", ønsker udlændingestyrelsen sikkert ikke mere negativ omtale, så derfor tror/håber vi at det nok skal gå OK, med en rimelig kort sagsbehandlingstid ![]() Held og lykke med jer, vi krydser fingre for jer ![]() Mange hilsner Heige & Nok ไฮกี้ เจแบนร์ |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.