Se indlæg|
Jeg savner.....
|
|
|
Lagt på d. 09/12-2009 19:44
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Bkk, støvet, larmen, lugten... Den gasdrevne Taxa med tyndslidte dæk og hækspoiler som F1. Markedet hvor de friske frugter ligger indbydende på parade, og de store levende frøer sidder og kigge op fra spanden :-) Snakke med Security fyren når jeg får en smøg i gården, og at han altid skal imitere Elvis Den lille restaurant nede ved kanalen der servere de store stegte reje og de delikate dybstegte ananas stykker, beer Chang der bliver skænket over et par klumper is. Mest af alt savner jeg Fay, at vågne om natten og ligge og se på hendes ansigt i månelyset.. Uhh, sorry kære DTW medlemmer, trængte bare lige til at udtrykke mig :-) Kristian |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 09/12-2009 19:49
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Det var et tarveligt indlæg, det smitter nemlig ;-) Forstår dig nemlig så inderligt godt. Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
|
Lagt på d. 09/12-2009 19:56
|
|
Webmaster skrev: Det var et tarveligt indlæg, det smitter nemlig ;-) Forstår dig nemlig så inderligt godt. Sorry Master, det er bare lidt for gråt og kedeligt her hjemme, og når man så går og venter på svar fra US så bliver man sgu lidt rørstrømsk.Nå, jeg ordinere hermed mig selv et glas godt rødvin, eller to. Der burde ligge en Amarone over på hylden, så lidt god musik så kan jeg rigtigt sidde her og sop-sop'e :-) God aften til jer alle, her som i LOS Kristian |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 09/12-2009 19:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Kris skrev: Bkk, støvet, larmen, lugten... Den gasdrevne Taxa med tyndslidte dæk og hækspoiler som F1. Markedet hvor de friske frugter ligger indbydende på parade, og de store levende frøer sidder og kigge op fra spanden :-) Snakke med Security fyren når jeg får en smøg i gården, og at han altid skal imitere Elvis Den lille restaurant nede ved kanalen der servere de store stegte reje og de delikate dybstegte ananas stykker, beer Chang der bliver skænket over et par klumper is. Mest af alt savner jeg Fay, at vågne om natten og ligge og se på hendes ansigt i månelyset.. Uhh, sorry kære DTW medlemmer, trængte bare lige til at udtrykke mig :-) Kristian Flot,flot tager sgu hatten af for dig, flot skrevet når man savner sin kære. [img]http://www.torbengeist.dk/TG-Animationer-d/Blomster-61/TG-Blomster-1a.gif[/img] is not a valid Image. her en lille blomst som du kan sende vidrer Redigeret af TG950 d. 09/12-2009 20:03 Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 09/12-2009 22:57
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
10+ til kristian |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 09/12-2009 23:04
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
.... for F....., hvor var det nu Jeg så den billige billet???? ----> Kris, Du minder mig så grusomt om det Jeg savner!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| mrbfly |
Lagt på d. 10/12-2009 00:02
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 115 |
Kris skrev: Bkk, støvet, larmen, lugten... Den gasdrevne Taxa med tyndslidte dæk og hækspoiler som F1. Markedet hvor de friske frugter ligger indbydende på parade, og de store levende frøer sidder og kigge op fra spanden :-) Snakke med Security fyren når jeg får en smøg i gården, og at han altid skal imitere Elvis Den lille restaurant nede ved kanalen der servere de store stegte reje og de delikate dybstegte ananas stykker, beer Chang der bliver skænket over et par klumper is. Mest af alt savner jeg Fay, at vågne om natten og ligge og se på hendes ansigt i månelyset.. Uhh, sorry kære DTW medlemmer, trængte bare lige til at udtrykke mig :-) Kristian Er vi mon ikke mange som flere gange hver dag runder det hjoerne - og foeler splittelsen, fysisk til stede i det kolde nord, hjernen lever 9.000 km vaek i alle minderne og savnet af den elskede! Men holder fast i droemmen om naeste gang, fremtiden og planerne - og det er det som holder os igang. Tak fordi du deler det med os
- mai pen rai - tchun! |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/12-2009 03:19
|
|
Endelig en dejlig positiv tråd, fuld af poesi og kærlighed. Husker selv mit første år efter at jeg faldt for den lille gyldenbrune vipstjert med det vidunderlige smil. De par måneder i DK uden hende var en pestilens. Men så..... Som pensionist har man jo den mulighed at flytte herud permanent, færdig med et langt arbejdsliv, kan hver nat glæde mig over at holde om en smuk kvinde med blød smidig Thaisilkehud, og se hendes hvide tænder lyse i smil i måneskæret og når den ikke er på himlen så gadelygtens genskin. Duften af alle de dejlige blomster året rundt der bølger om en i nattens mørke og dagens lys, og den stille susen når vinden sagte får palmerne til at blafre. Ak ja drenge, selv om alderen fører mange skavanker med sig så er der da stadig væk ting at glædes over. Den største af alle: Kærligheden!!!! Hilsen fra en stadigvæk, efter 10 år, smaskforelsket Skeptiker der siger tak for jeres positive tanker, dem har vi trængt til længe her på sitet. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 10/12-2009 04:02
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Altid dejligt med en positiv tråd, heldigvis er jeg her selv iøjeblikket, så ingen grund til selvmedlidenhed her! Udmærket skrevet, giver den også 10+
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/12-2009 06:35
|
|
Tak for jeres roser drenge ![]() Om det er relevant at poste "følelser" var jeg stærkt i tvivl om, men det er rigtigt dejligt med jeres positive svar, tak ! Hvis nogen er nysgerrige så var amaronen god, selv om 2006'eren godt kunne have tålt et år mere i flasken, meeen der sker ikke her ![]() Men for dælen hvor er jeg misundelig på jer der sidder derude lige nu.... Nå, arbejdsdagen kalder, kan i have en god dag hvor i end befinder jer. Venlig hilsen Kristian |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 10/12-2009 06:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Kris skrev: Tak for indlægget, husk efter mørket kommer lyset- god dag
Tak for jeres roser drenge ![]() Om det er relevant at poste "følelser" var jeg stærkt i tvivl om, men det er rigtigt dejligt med jeres positive svar, tak ! Hvis nogen er nysgerrige så var amaronen god, selv om 2006'eren godt kunne have tålt et år mere i flasken, meeen der sker ikke her ![]() Men for dælen hvor er jeg misundelig på jer der sidder derude lige nu.... Nå, arbejdsdagen kalder, kan i have en god dag hvor i end befinder jer. Venlig hilsen Kristian DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| swedmark |
Lagt på d. 10/12-2009 08:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 169 |
Kris skrev: Bkk, støvet, larmen, lugten... Den gasdrevne Taxa med tyndslidte dæk og hækspoiler som F1. Markedet hvor de friske frugter ligger indbydende på parade, og de store levende frøer sidder og kigge op fra spanden :-) Snakke med Security fyren når jeg får en smøg i gården, og at han altid skal imitere Elvis Den lille restaurant nede ved kanalen der servere de store stegte reje og de delikate dybstegte ananas stykker, beer Chang der bliver skænket over et par klumper is. Mest af alt savner jeg Fay, at vågne om natten og ligge og se på hendes ansigt i månelyset.. Uhh, sorry kære DTW medlemmer, trængte bare lige til at udtrykke mig :-) Kristian Tak for et dejligt indlæg Kris, Husker selv tydeligt hvordan jeg havde det, mens jeg gik og ventede på hun kunne komme til landet. Er idag så heldig at vi kan være sammen hver eneste dag ![]() Så hold ud lidt endnu, og held og lykke |
|
|
|
| Natasha |
Lagt på d. 10/12-2009 11:45
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 96 |
Ih hvor dejlig med en positiv tråd herinde. Synes det er helt i orden med at poste 'følelser' herinde. Det skal der jo også være plads til ![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/12-2009 18:51
|
|
Tilbage fra den lange dag, og jeg vil igen sige tak for den positive respons. Det er faktisk dejlig at høre at det kan lykkes, at andre er i/eller har prøvet situationen. Er det ikke underligt at man ud over den dejlige pige, kan forelske sig i et land der er så fyldt med kontraster ? Hvorfor gør man det ? Nå, nu slettede jeg min lange monolog om hvad jeg mener med kontraster, hvis du har rejst i landet, og trådt bare lidt udenfor turist-stien ved du hvad jeg mener :-) Måske er det netop kontrasterne ? Nej ikke mere dyb tænkning i aften, der er stadig et par glas vin i flasken fra i går, og i morgen er det EF dag ![]() 20 dage til den deadline for afgørelse som US har lovet, hvis jeg var troende ville jeg bede ![]() Apropro bede, har i også prøvet at ræse med 110 i en Taxa igennem BKK, og se chaufføren slippe rattet og Wei'e ved hvert temple, kræver hårde nerver af ham falangfyren på passagersædet ![]() Godaften til jer alle Kristian |
|
|
|
|
Lagt på d. 10/12-2009 19:58
|
|
ikke i bangkok, men i en minibus som mindst var 30 år gamel fra koh samui til huahin. den fik alt hvad den lille bil kunne trække og der blev overhalet både indenom og udenom. endte med at drikke mig godt fuld så jeg kunne sove. næste gang flyver jeg den vej! |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 10/12-2009 21:24
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Kris hvis vi kan bytte til en Tiger beer så jeg med
[img][/img]
|
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 10/12-2009 21:33
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Jeg har prøvet at leje en bus fra bangkok,som skulle køre os lidt rundt, han kørte så rådent at vi måtte drikke 2 ks øl om dagen for ellers turde vi sgu ikke køre med ham. det var meningen at han skulle kører os tilbage til BK men i Nong Kai, jagede vi ham hjem, og tog flyveren hjem fra Udon Thani. sikken en tur, Bussemanden blev meget sur, men vi havde ikke flere rene underbukser tilbage
[img][/img]
|
|
|
|
|
Lagt på d. 11/12-2009 14:01
|
|
hvorfor ser tråden ud sådan at man skal scrolle til siden for at læse det hele? rimeligt irriterende ![]() måske fordi jeg er for doven.. hehe |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 11/12-2009 15:25
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg gætter på at det er FCKdks signatur der forstyrrer... Skide irriterende ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.