Se indlæg
Side 1 af 2: 12
|
|
Austrian airlines billige biletter i feb. - marts
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 09/12-2009 22:51
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
Faldt lige over de her tilbud fra austrian airlines Austrian airlines har billige billetter i februar marts på udvalgte afgange til 4570,- fra CPH til BKK www.aua.com |
|
|
|
| mgj |
Lagt på d. 09/12-2009 23:12
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 68 |
Dalton skrev: Faldt lige over de her tilbud fra austrian airlines Austrian airlines har billige billetter i februar marts på udvalgte afgange til 4570,- fra CPH til BKK www.aua.com Ja men KUN den 23 og 24 februar, samt 7,9 og marts!!!! Ikke lige det bedste tidspunkt for os :-/ Nogen gange er det bedst at betragte det hele i sikker afstand
|
|
|
|
| LEICESTER |
Lagt på d. 09/12-2009 23:30
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 66 |
Klasse. Jeg har lige snuppet en 24/2-24/3. Der sparede du mig lige for ca.2000.- Godt set og tak. |
|
|
|
| Dalton |
Lagt på d. 10/12-2009 07:20
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 326 |
[Ja men KUN den 23 og 24 februar, samt 7,9 og marts!!!! Ikke lige det bedste tidspunkt for os :-/[/quote] Hvis du rykker udrejse boxen til marts vil du se der faktisk er en hel del afgange der også ![]() Men selvfølgelig bliver turen jo så lidt kortere når det kun gælder til 31 marts Sådan er det jo som regel, med at slå til når det rigtige tilbud er der |
|
|
|
| jc |
Lagt på d. 10/12-2009 08:33
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 597 |
Austrian har som de fleste ved dårlig økonomi, men det kan også skyldes, at Lufthansa som har overtaget dem, ønsker at promovere dem. Har selv købt business class billetter til 13.000/stk, dvs en besparelse på 6.500/stk og det er cirka samme pris som Thai tager på Premium Economy. Boet i Bangkok 1980-1983.
|
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 10/12-2009 16:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Kan man flyve fra CPH til BKK uden at skifte fly
Come As You Are
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 10/12-2009 16:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Nirvana skrev: N E J ! Du skal skifte i Vienna.Kan man flyve fra CPH til BKK uden at skifte fly Direkte flyvninger CPH - BKK er kun muligt med THAI eller SAS. . Redigeret af Lung Yao d. 10/12-2009 16:53 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 10/12-2009 18:35
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Ingen problem...det er fuldkommen smertefrit Wienna lufthavn er "hyggelig" og ventetiden er kort og det er meget nem at finde gate...op på hesten og afsted, Austrian er et fint flyselskab med god service og mad og drikke, skærme i sæder og god plads, ofte er det en 777-200 som er et moderne fly med god komfort...god tur !!! |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 10/12-2009 18:49
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 815 |
Vienna lufthavn. Hvor lang ventetid og vigtigst.. Må man ryge der..?? Gør det nok alligevel![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 10/12-2009 18:57
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
ventetid ca. 1 1/2 time, og ja den sidste bar/restaurant ( ca. 50 m fra afgang) der kan du pulse alt det du har lyst til. |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 10/12-2009 19:02
|
kvindemin skrev: ventetid ca. 1 1/2 time, og ja den sidste bar/restaurant ( ca. 50 m fra afgang) der kan du pulse alt det du har lyst til. Det er fulkommen korrekt, vi har lige oplevet det samme...ryg og rejs.. ![]() |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 10/12-2009 21:12
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Hvis du/i tager afgangen kl 20,10 går du næsten lige over i Bangkok flyet.har fløjet med 3 gange uden forsinkelser, og det er nemt at fine rundt i Wien`s lufthavn
[img][/img]
|
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 10/12-2009 22:00
|
Hvad med flyvetiden fra Wien til BKK.?? |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 11/12-2009 06:45
|
ca. 10 timer !
Redigeret af Mikk d. 11/12-2009 06:45 |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 11/12-2009 11:32
|
Holder mig til SAS.. Nødtilfælde Thai..![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/12-2009 14:02
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Big-Viking skrev: Holder mig til SAS.. Nødtilfælde Thai.. ![]() Stakkels dig
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 11/12-2009 14:31
|
ja stakkels mig, der ikke har tid til at holde jul sammen med konen i Thailand i år.. Ellers ikke stakkels.![]() |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/12-2009 14:38
|
Hæ hæ big viking hvorfor jeg skrev stakkels dig var fordi du foretrækker sas fremfor thai air, men ok smag og behag. Efter min mening er sas service på højde med aero flot. Ja man kan ikke klage over deres service for de har ikke nogle service. Men ellers så savner jeg sgu også at være i thailand lige nu især når vejret er så kedeligt som det er og alt det forbandede juleræs. Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Big-Viking |
Lagt på d. 11/12-2009 14:40
|
ja smag og behag angående service.. i mine øjne har thai slækket på deres, mens SAS har øget deres i de senere år.. Bare min mening.. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 11/12-2009 14:48
|
Big-Viking skrev: ja smag og behag angående service.. i mine øjne har thai slækket på deres, mens SAS har øget deres i de senere år.. Bare min mening.. Det vil jeg da sandelig også håbe for de gange jeg har fløjet med sas har det godt nok været under alt kritik, kan bare ikke se de er blevet bedre i hvert fald ikke sidst jeg fløj med dem for 1½ år tilbage. Men jeg glæder mig til og prøve austria airline her i marts måned, har aldrig prøvet dem men kun hørt godt om dem. Redigeret af sony d. 11/12-2009 14:49 Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
|
|
|
Side 1 af 2: 12
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.