Se indlæg|
Om forfølgelse af FP IP og andre individer
|
|
| cesse |
Lagt på d. 14/12-2009 17:18
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 408 |
Først et oplæg Hvis dine tær ikke er krøllede på nuværende tidspunkt så søg på Ole Wedel på YouTube Skulle det mod al forvending vise sig at Ole er medlem her på siden siger jeg undskyld med det samme men er det ikke hvad man kan forvente når man stille op til et program på TV Hilsen Cesse |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2009 17:37
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
....Det program har jeg skreget af grin over SÅ mange gange ...gad virkelig godt og have alle afsnit. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/12-2009 18:04
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Du har ret Cesse, det er til tider prisen for 5 minutters berømmelse, og jeg indrømmer at det klip er temmelig underholdende. Men uden at forsøge at være politisk korrekt, synes jeg at det er på en temmelig billig baggrund. mvh rinpoche |
|
|
|
| John |
Lagt på d. 14/12-2009 18:12
|
|
Administratorer ![]() Antal indlæg: 2171 |
rinpoche skrev: Du har ret Cesse, det er til tider prisen for 5 minutters berømmelse, og jeg indrømmer at det klip er temmelig underholdende. Men uden at forsøge at være politisk korrekt, synes jeg at det er på en temmelig billig baggrund. mvh rinpoche Hvor har du dog ret. Det er sørgeligt kun at kunne promovere sig på bekostning af andre mennesker
john@dansk-thai.dk
|
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2009 19:00
|
|
er der nogen som har det hele med mr ole, eller ved hvor man kan få det vil jeg også gerne se det |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2009 19:08
|
|
![]() |
|
|
|
| bruno |
Lagt på d. 14/12-2009 19:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 525 |
At gør sig sjov på andres bekostning er dårlig stil af værste skuffe. Søgelig og det viser sig hvem der virkligheden er de sølle personer !! ![]() Jeg vil håbe, den grimme æling vokser sig til en flot og klog svane en dag. Man har før hørt, at der sker forvaltning med sådan en liile trunte huset. Redigeret af bruno d. 14/12-2009 19:23 |
|
|
|
|
Lagt på d. 14/12-2009 19:27
|
|
jeg syntes da også han opførte sig sjovt. forstålig nok manden var jo skide nervøs.. ikke nok med han skulle møde tuk for første gang efter de var sammen i thailand (kan selv huske da jeg mødte kea for 2. gang, for skide nervøs. og det var i thailand) men ovenikøbet have et helt kamerahold. jeg havde skidt grønne grise! syntes han virkede som en helt ok fyr. og ole er du her, så håber jeg alt går godt for jer. i virkede begge 2 søde! |
|
|
|
| mr tirak |
Lagt på d. 14/12-2009 21:43
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 345 |
5555 Undskyld men manden har jo langt hen af vejen ret. Ja ja ja lige med undtagelse af alle os her på DTV, men når man lige ser bort fra os og kikker sig omkring i Pattaya så ja manden har jo fat i noget. og jeg griner stadig. Bare fordi din far hedder gud,- behoever du ikke gaa paa vandet her hvor jeg fisker
Du skal bare gifte dig med en Thai, så er der ingen døje. Blue Top Coffee Shop Nok det stoerste udvalg af impoteret kaffe i Thailand. Koh Pha Ngan. Et besoeg vaerd ogsaa selv om du ikke er kaffe freak |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 14/12-2009 21:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Ezal skrev: syntes han virkede som en helt ok fyr. og ole er du her, så håber jeg alt går godt for jer. i virkede begge 2 søde! Uden at have ret meget at have det i - indrømmet - så tror jeg at han - Ole - er et langt bedre parti for Tuk end så mange andre whoremongers i Patty. Erklærerer mig helt enig med Ezal! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 14/12-2009 21:58
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
mon han selv har været i thailand
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

....Det program har jeg skreget af grin over SÅ mange gange ...gad virkelig godt og have alle afsnit.