Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Er der nogen der kan forklare mig hvorfor jeg hele tiden får fejl på DNS, når så denne bliver rettet får jeg fejl på primære porte. Ja sådan skal jeg igennem disse procedure hvert 3 min. Jeg har ringet til det store provins kontor som nu har 200.000 sure betalende kunder. De har givet op, og siger, at ingen kan bruge internet ud af Thailand. Når jeg så fortæller dem, at jeg i går læste, at nu er der taget et nyt kabel i brug, så vores forbindelser her i Thailand skulle fungere, siger de bare. We do not know, call Bangkok… Jeg ringer så til Bangkok. De går så ind og justere min forbindelse, og jeg har det godt igen, for en halv time, men så sker samme igen, hvert 3 min. først DSN, reparere så, så primære porte og den virker igen i 3 min.
Er der nogen der på forståeligt dansk kan forklare mig. Hvad er det der sker, og tror i det måske ændre sig med det nye kabel inden så længe.
Jeg forlanger jo egentligt ikke meget af det thailandske system, men når det tager 4 timer at komme ind på netbank, så er livet sgu surt.
Jeg synes egentligt det sjove er, at disse ansatte her i byen fuldstændig har mistet troen på dette netværk. De tager ikke telefonen mere. Hvis man er heldig kan de ikke svare, eller gider ikke svare på simpel spørgsmål. Dem der arbejder upåvirket er dem, der installere nye forbindelser til kunder. Det er jo penge i kassen, og dem er der mange af.
Dette indlæg har taget mig mere end 1. time at uploade...
Du har prøvet at slukke for ADSL modemet (hvis det er ADSL) ?
Alternativt kan det være din Internet forbindelse er sat til for høj hastighed. Derved vil modemet på et tidspunk ha fået mange fejl fra linjen og derved lukker modemet automatisk for din forbindelse.