Se indlæg|
Skilsmisse
|
|
| Rene J |
Lagt på d. 22/12-2009 05:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej Vil lige høre om der har noget erfaring med at blive skilt når konen bor i thailand og jeg i DK jeg ved man kan gå igennem statsamtet herhjemme er det den eneste måde at gøre det på da det tager en frygtelig tid ???? Mvh René |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/12-2009 05:39
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Her står der lidt om det... http://translate....gpair=auto |da&tbb=1&ie=windows-1252 lindy |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 22/12-2009 08:42
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
Rene J skrev: Hej Vil lige høre om der har noget erfaring med at blive skilt når konen bor i thailand og jeg i DK jeg ved man kan gå igennem statsamtet herhjemme er det den eneste måde at gøre det på da det tager en frygtelig tid ???? Mvh René Hej René. Dette emne har været til debat før på denne side. Prøv en gang at søge og jeg er sikker på du vil finde trådene... |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/12-2009 10:13
|
|
Hej Rene Ja du skal indsende skilsmissebegæringen gennem statsamtet, som vil behnadle sagen selv om den "kone" ikke har underskrevet papirerne. Du kan jo også sende pairerne til hende og markere hvor hun skal underskrive. Er der utroskab inde i billedet, så skal der lige bruges et ekstra stykke papir, og en skilsmisse vil blive klaret ret hurtigt. Har selv været helæe møllen igennem, det tog kun 3 måneder. |
|
|
|
|
Lagt på d. 22/12-2009 11:18
|
|
Det tager da 6 maaneder,,mednmindre der er utroskab el vold i saa kan det gaa hurtigere.hvis konen underskriver 6 mdr og hvis ikke hun underskriver tager det 1 aar og omkring retten. = Redigeret af d. 22/12-2009 11:19 |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 22/12-2009 12:14
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Normalt skal man først separeres, og derpå skilles efter et år. Oven i dette er der bodelingen, som kan ske på forskellige tidspunkter. Jeg antager, at I er blevet gift i Denmark, og at ægteskabet ikke er blevet registreret i Thailand? |
|
|
|
| Rene J |
Lagt på d. 22/12-2009 12:55
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 15 |
Hej igen Jeg vil næsten ikke skrive hvornår vi blev gift man tror det er vits , vi blev gift i thailand d25/11 09 ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 22/12-2009 13:08
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det var godt nok ikke lang tid, kan jeres ægteskab ikke reddes? |
|
|
|
| Thjaa |
Lagt på d. 22/12-2009 13:15
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 644 |
Vis du blev gift i thailand saa rejs til thailand og du og din kone gaar paa samme kontor som du blev gift saa vil det tage ca en lille time at blive skildt vis i baekke to siger ja til at blive skelt
Livet er forkort til store problemmer
|
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 22/12-2009 15:01
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Jeg vil næsten ikke skrive hvornår vi blev gift man tror det er vits , vi blev gift i thailand d25/11 09 ![]() Ja hvem har ikke prøvet at vågne op, efter en langt druktur, og indse at man er blevet gift!? ![]() Fænomenet sker også fine steder...jeg nævner i flæng...Las Vegas, Pattaya, Nana... ![]() |
|
|
|
| fckguld |
Lagt på d. 22/12-2009 15:11
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 962 |
Rene J skrev: Jeg tror du laver sjov
Hej igen Jeg vil næsten ikke skrive hvornår vi blev gift man tror det er vits , vi blev gift i thailand d25/11 09 ![]() DU FÅR HVAD DU GIVER
GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI |
|
|
|
| Sarah |
Lagt på d. 22/12-2009 18:12
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 219 |
Rene J skrev: Hej Vil lige høre om der har noget erfaring med at blive skilt når konen bor i thailand og jeg i DK jeg ved man kan gå igennem statsamtet herhjemme er det den eneste måde at gøre det på da det tager en frygtelig tid ???? Mvh René Øv hvor trist.... Uden at vide for meget om det,-kommer det vel an på om I har nået at få registreret ægteskabet i Dk,eller om det kun er i Thailand?! |
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 22/12-2009 19:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Sarah skrev: Rene J skrev: Hej Vil lige høre om der har noget erfaring med at blive skilt når konen bor i thailand og jeg i DK jeg ved man kan gå igennem statsamtet herhjemme er det den eneste måde at gøre det på da det tager en frygtelig tid ???? Mvh René Øv hvor trist.... Uden at vide for meget om det,-kommer det vel an på om I har nået at få registreret ægteskabet i Dk,eller om det kun er i Thailand?! Hvis og det er det jo registret i TH er det også juridisk gældene i DK. Prøv at tale med din kone,så finder i nok en fornuftig løsning på det problem Jeres ægteskab har været så kort, så det må jo være muligt at finde en løsning i mendelighed Mit råd vil være tag dig en ferie i TH, gå på ampure og få ordnert det lille problem sammem med DIN KONE Jeg vil jo nok sige at det er noget af en skid du har haft da du gjorde det,det er jo ikke noget du har gjort på en dag Men min dybeste respekt for mennesker der tør leve deres liv,med dee små knubs det kan give |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 23/12-2009 05:21
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Rene J skrev: Hej igen Jeg vil næsten ikke skrive hvornår vi blev gift man tror det er vits , vi blev gift i thailand d25/11 09 ![]() Som thjaa skriver, så kan I blive skilt i Thailand nemt og hurtigt, eftersom jeres ægteskab er registreret der. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.