Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Ja, jeg HAR set,hørt,læst...men kan det virkelig passe ,at min Thailandske kone først kan besøge mig om et halvt år?
Hun har været her i 2009 af to gange, og dermed opbrugt sine 90 dage.
Hvem sagde GODT NYTÅR!?
Waterproof skrev:
Ja, jeg HAR set,hørt,læst...men kan det virkelig passe ,at min Thailandske kone først kan besøge mig om et halvt år?
Hvem sagde GODT NYTÅR!?
Hvis det du siger er rigtigt, så skal jeg nok få hende inviteret til Sverige, kender mange der bor der. men send pb
Ikke for at være lyseslukker, men er man i et land mere end et bestemt antal dage på et år, så kan man ikke længere regnes som besøgende eller turist. Sådan er det også i Thailand. Kan du ikke søge familiesammenføring?
Waterproof skrev:
Hvem sagde GODT NYTÅR!?
180 dage fra indrejse dato ikke afrejse dato
DU FÅR HVAD DU GIVER GRIB LIVET I MORGEN ER DET MÅSKE FORBI
Tak skal i ha`for de gode råd/oplysninger.
Hun var her første gang i juni (altså har hendes besøg været af to gange) vil det sige at man kan regne 180 dage fra denne måned? Det bliver noget teknisk det hele, men bare det virker.
Kan man henvende sig pr. e-mail til ambassaden i bangkok for at få præcis besked.