Se indlæg
 Udskriv debat
Koh Larn
vandango
Efter at jeg nævnte at der er dagsture fra Pattaya til Koh larn, spurgte min veninde om vi ikke kunne tage 3 dage på øen, og slappe lidt af sammen.
Vi kender jo dagsturene, men hvordan ligger det med at bo nogle dage derovre.
Er der nogen der ved hvordan?

sank
www.lareenaresort... 038434083 Tag Færgen fra Bali Hai pir 20 b. så lander du uden for døren og har udsigt mod Pattaya. Men ellers sejl en tur der over ? der findes flere. Smile Mvh

Ja, Sank det er et godt udgangspunkt - men!!!!!

Jeg er ikke sikker på puttehønen vil være glad for at Vandango sidder time efter time med bægersvingende russere og tyller ren Vodka i sig. Hun er vist ude efter lidt romantik, lyder det som.

Øen er overrendt af russere, japanere og andet godtfolk.

Hvorfor dog ikke tage den lidt længere tur ned om Kho Samet og nyde de gode restauranter de har der, vandre ture hånd i hånd i strandkanten mens månen titter ned og hun kan liste armen om dig og hånden ned og fatte om......

Rigtigt gættet: Tegnedrengen

God tur!!!!

Hilsen fra den omsorgsfulde Skeptiker

sank
Frown Ja det kan være rigtigt Skeptiker jeg har ikke været på øen denne gang ? jeg tog en tur i Februar og det er rigtigt at båden burde have haft Russisk flag ? men de forsvandt hurtigt ud til Strandene så jeg tussede alene rundt i Byen og spiste en god frokost og så drog jeg hjem igen. Og de andre Øer har jeg ingen erfaring med ? jeg får ondt i min ryg hvis jeg skal traske rundt i vandkanten Grin

Spring til debat: