Se indlæg
 Udskriv debat
Sejle fra Pattaya mod Koh Samui
b_j3ns3n
vis der skulle være nogen i blandt jer, der har prøvet at sejle fra Pattaya til Koh Samui, så vil jeg gerne vide lidt om turen.
bla var det med færge eller lejede båd..? (vis færge hvor sejlede i ud fra)
hvor lang tid tog det..?
hvor meget kostede det..?

Grin
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

b_j3ns3n
Behøver absolut ikke at være til Koh Samui.. skal til phuket og vi vil bare prøve noget andet end køre og flyve Frown
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Big-Viking
hvad med en TukTuk.??Wink

jesperfrb
Der findes ikke færge over "gulf of thailand"!
Så hvis du vil sejle bliver det dyrt!
Redigeret af jesperfrb d. 07/01-2010 00:18
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Fido
jesperfrb skrev:
Der findes ikke færge over "gulf of thailand"!
Så hvis du vil sejle bliver det dyrt!

Nu skal man jo heller ikke krydse den Bengalske Bugt hvis man kommer fra Pattaya.

Nå, du har rettet fejlen Pfft
Redigeret af Fido d. 07/01-2010 00:40
One man's ceiling is another man's floor

Big-Viking
Hvad for noget vås.... ja hop ombord og spørg om du kan få et lift...Shock Kunne jo værre at du var heldig med Mærsk..Grin

jesperfrb
Sorry fido, du var for hurtig!Shock
Men der findes ingen fast rute fart med passager sejllads på tværs af den Thailanske golf!
Redigeret af jesperfrb d. 07/01-2010 01:05
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

b_j3ns3n
det var da ærgeligt.. hva så med at leje en af de mange både i pattaya. er det til at betale sig ud, af eller koster det så meget at man må gå fra hus og hjem Smile

sank
Shock Ja kan sådan en Larmene Båd sejle ( hoppe ) turen på 14 - 15 tim. så tror jeg det vil koste en del i brændstof ? han skal jo hjem igen. Og de er vel 2 - 3 mand ombord ? så Dagløn også. Sad men god tur Grin

b_j3ns3n
er der så langt..Frown
ja så kører vi sku, glem båden
tak for det Smile

Spring til debat: