Se indlæg|
Besøg på fattig skole nær Chiang Mai
|
|
| Pede |
Lagt på d. 07/01-2010 09:34
|
|
Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
Jeg vil gerne takke Hugo og Nang for nogen fantaskiske dage i december. Besøget på skolen rørte mig dybt og jeg vender tilbage i juli. Her er lidt beretninger fra skolen og billeder fra besøget. http://www.husihu...tom13.html Rejseberetning om turene omkring Chiang Mai på vej på siden. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/01-2010 12:14
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
Takker for kikket det var nogle dejlige billeder, og man kan se det er et godt stykke arbejde Hugo gør for skolen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 07/01-2010 13:01
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
Bordtennis hmm ved du ikke hvad fodbold er. (det bare gas) gid der var flere som dig. de mangle jo også nogle nye stole til klasse lokalet. (og sikkert også en masse andre ting)det er utroligt så meget glæde de børn udstråler. godt de har hugo, nang og de andre medarbejdere på skolen. ![]() Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 07/01-2010 16:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej Jo de ved godt hvad fodbold er, b_j3ns3n, men dertil skal der bruges penge, til anlæg af en græs bane og det har vi ikke pt. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| sony |
Lagt på d. 07/01-2010 17:32
|
![]() Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2037 |
huratho skrev: Hej Jo de ved godt hvad fodbold er, b_j3ns3n, men dertil skal der bruges penge, til anlæg af en græs bane og det har vi ikke pt. Hilsen Hugo Det må jo så være noget for øffedrengen med alle hans penge kunne han da godt støtte en god sag
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub
Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!! |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

(det bare gas) gid der var flere som dig. de mangle jo også nogle nye stole til klasse lokalet. (og sikkert også en masse andre ting)