Se indlæg
 Udskriv debat
Besøg på fattig skole nær Chiang Mai
Pede
Jeg vil gerne takke Hugo og Nang for nogen fantaskiske dage i december. Besøget på skolen rørte mig dybt og jeg vender tilbage i juli.
Her er lidt beretninger fra skolen og billeder fra besøget.

http://www.husihu...tom13.html

Rejseberetning om turene omkring Chiang Mai på vej på siden.

sony
Takker for kikket det var nogle dejlige billeder, og man kan se det er et godt stykke arbejde Hugo gør for skolen.
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
Bordtennis hmm ved du ikke hvad fodbold er. Grin (det bare gas) gid der var flere som dig. de mangle jo også nogle nye stole til klasse lokalet. (og sikkert også en masse andre ting)

det er utroligt så meget glæde de børn udstråler.
godt de har hugo, nang og de andre medarbejdere på skolen. Grin

Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

huratho
Hej
Jo de ved godt hvad fodbold er, b_j3ns3n, men dertil skal der bruges penge, til anlæg af en græs bane og det har vi ikke pt.
Hilsen Hugo
i195.photobucket.com/albums/z109/huratho/Flagss_1-c.gif

At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let.

sony
huratho skrev:
Hej
Jo de ved godt hvad fodbold er, b_j3ns3n, men dertil skal der bruges penge, til anlæg af en græs bane og det har vi ikke pt.
Hilsen Hugo

Det må jo så være noget for øffedrengen med alle hans penge kunne han da godt støtte en god sagGrin
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

Spring til debat: