Se indlæg|
Hovsa !
|
|
| kanut |
Lagt på d. 07/01-2010 16:53
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 601 |
Jeg har her til morgen ( efter en lang nattevagt på arbejdet ) købt 2 flybiletter med Bangkok Airways til Siem Reap, jeg skulle nok havde ventet til jeg havde taget mig en morfar, men nej, det skulle bare være nu ! der skete det, at jeg kom til at bestille en forkert afgang fra Bangkok. Biletten er en såkaldt Web Delight billet, jeg opdaget det med det samme jeg havde betalt, og skrev en mail til Bangkok Airways om ikke det er muligt at rette fejlen. Er der nogle der har erfaring med dette sikker udemærket flyselskab ( Noget dyrt ) om hvor flexsible de er ? MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
MAN LEVER IKKE FOR AT ARBEJDE ![]() |
|
|
|
| kvindemin |
Lagt på d. 07/01-2010 17:01
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 555 |
er ikke sikker, men mener hvis du har koebt over nettet via din netbank, kan den annuleres inden 24 timer, hvis pengene ikke er haevet, men som sagt, jeg er ikke sikker |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 07/01-2010 17:32
|
|
Købt på nettet med american express, og pengene er hævet
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 07/01-2010 17:49
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Bangkok air, er det ikke dem der er blacklistet i EU ????? |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 07/01-2010 18:00
|
|
Det tror jeg ik de er, men det er de eneste der flyver direkte til Siem Reap, alle andre skal lige omkring Laos , Vietnam og en masse andre steder, det tager en hulens tid , op til 25 timer for en tur som tager ca. 1 time
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| kylling |
Lagt på d. 07/01-2010 18:25
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 789 |
Du har nok ret,når jeg tænker mig om er det måske phuket air ![]() |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 07/01-2010 18:40
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
har prøvet en fakebooking: Web Delight Conditions Web Delight Ա.Booking period : 15 October 2009 until further noticed Բ.Travelling period starting from 15 October 2009 until further noticed Ա.Valid for booking made on www.bangkokair.com only Բ.Ticket is valid for travel within 3 months from the first travelling date Գ.All travelling date must be completed within travelling period only Դ.Ticket must be paid within 72 hours after reservation is made Ե.Flight/date changed is permitted without charge on the same promotion Զ.Ticket can be upgraded to published fare and ticket will be recalculated for the fare difference Է.The fare difference will be equivalent with your local currency according to country of payment Ը.Fares are applicable for adult and child only Թ.Ticket is refundable Ա.Before departure : Refund will be the full amount of the fare paid less refund administration fee Բ.After departure : Refund will be less one-way fare plus refund administration fee Գ.Refund Administration Fee : THB 500 for domestic per ticket and THB 2000 for international per ticket Ժ.Ticket is non reroutable |
|
|
|
| dinkum |
Lagt på d. 07/01-2010 19:28
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 2 |
Hej. Bangkok Air ændre mod gebyr, jeg mener 1000 bath ![]() Dinkum |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 07/01-2010 19:38
|
dinkum skrev: Hej. Bangkok Air ændre mod gebyr, jeg mener 1000 bath ![]() Dinkum Kommer vel an på hvilken slags billet man har. Det ser ud til at Web Delight kan ændres uden gebyr, hvis der er Web Delight billetter ledige på den afgang man ønsker at flyve istedet. Ellers skal man betale differencen til den ledige booking klasse, Iøvrigt er Bangkok Airways et rigtigt godt selskab, som jeg måske hellere ville bruge, hvis jeg ikke fik bonuspoints på Thai. De har endda en lounge, ikke fancy, for deres økonomiklasse passagerer i Suvannabumbum. Redigeret af hanspeter d. 07/01-2010 20:49 |
|
|
|
| Poo |
Lagt på d. 07/01-2010 20:53
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 38 |
Jeg er engang kommet forsent til et fly fra Bangkok til Koh Samui pga. mit Thaiair fly var forsinket. Ingen problemer med Bangkok Air overhovedet, de satte mig blot på den første ledige afgang, selvom de ingen forpligtelser havde overfor mig. Fantastisk service. |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 07/01-2010 22:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
jeg har prøvet at blive taget godt og grundigt i røven af bangkok airways.. men det er noget tid siden skulle fra bangkok til koh samui da ville kældingen have betaling for to sæder da man er lidt bred over skulderne og ens mave er lidt rund tænkte at der nok var næsten fyldt men jeg ville sku ikke betale dobbel har jeg dog aldrig prøvet at gøre... man er sku ikke amerikaner stor.... men efter en heftig debat skulle jeg betale for 1 1/2 sæde ????? ja spørg mig ikke... men så da jeg kom ombord var der ca fem personer......på hele flyet da blev jeg sku gal og sendte en lille voodo bøn afsted mod den so der snød mig ( måtte hun brænde i helvede )
Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.
|
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 07/01-2010 23:06
|
Jamen hun havde nok gennemskuet at du allerede tænkte hun var en "kælding", staves vist normalt kælling, og en "so", så havde jeg sgu også prøvet at tage dig i din fede røv. Hvor er tonen dog lav her engang imellem. Er det sådan du normalt opfatter og omtaler thaidamer på? Er der noget galt med din attitude eller tøjet? g-streng eller speedos og hængemave i en svedig syntetisk kropsnær t-shirt ved check-in.? Iøvrigt mener jeg at flybilletter burde betales efter overvægt ![]()
Redigeret af hanspeter d. 07/01-2010 23:14 |
|
|
|
| chang |
Lagt på d. 08/01-2010 17:01
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 157 |
hanspeter skrev: Jamen hun havde nok gennemskuet at du allerede tænkte hun var en "kælding", staves vist normalt kælling, og en "so", så havde jeg sgu også prøvet at tage dig i din fede røv. Hvor er tonen dog lav her engang imellem. Er det sådan du normalt opfatter og omtaler thaidamer på? Er der noget galt med din attitude eller tøjet? g-streng eller speedos og hængemave i en svedig syntetisk kropsnær t-shirt ved check-in.? Iøvrigt mener jeg at flybilletter burde betales efter overvægt ![]() ![]() det var da som syv !!! den lille fimse røv man må være.. gør nok lige at man tror man er smart når man kan vride sådan lille homo glose ud "ups undskyld det er ikke politisk korrekt at sige det må du undskyld " "tage dig i din fede røv " ha ha du har måske aldrig tænkt det om en der står og spiller dum og man udmærket ved at man bliver snydt.... men du er sku nok kloger ind de fleste... kender typen du skulle vel ikke lige kigge en gang mere på dig selv inden man bliver personlig.... ....ps heller fed ind selv fed.... Men have only 2 emotional states, hungry and horny.. So ladies, if you see me without an erection, make me a sandwich.
|
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 09/01-2010 01:16
|
![]() ![]() ![]() handlede det ikke om Bangkok Airways? Jeg blev vist gal fordi ordene fra dig chang var kælling og so. ps. chang resten skal jeg nok klare; fornærmelser eller ej . mht, til at blive taget i røven, skal du ikke tage det bogstavelig, jeg brugte kun dine egne ord," jeg har prøvet at blive taget godt og grundigt i røven af bangkok airways", det tror jeg godt de fleste forstår. Ellers læst dit egen indlæg igen, haha. lev vel videre i teksten Redigeret af hanspeter d. 09/01-2010 04:48 |
|
|
|
| kanut |
Lagt på d. 09/01-2010 08:28
|
|
så-dan, så er den rigtige fly-afgang på plads der var ingen problemer med det, man kunne nederst på sin billet selv ændre på afgangen, ( man er jo ikke den hurtigste knallert på havnen til det der pc.)
MAN ARBEJDER FOR AT LEVE
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

mig om er det måske phuket air 

tænkte at der nok var næsten fyldt men jeg ville sku ikke betale dobbel har jeg dog aldrig prøvet at gøre... man er sku ikke amerikaner stor....