Se indlæg|
På besøg på skolen i Doi Law!
|
|
| jimmikoldenborg |
Lagt på d. 09/01-2010 08:18
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 504 |
Hejsa! Min kone, mine 2 døtre og jeg, besøgte her for 2 dage siden skolen for de meget fattige, og hiv syge børn i Doi law. Det var en fantastisk oplevelse. Meget rørende at se de meget levende børn, møde os med kæmpe smil! Hugo og Nang viste os rundt på skolen, hvor vi b.la. så deres meget slidte og mangelfulde klasseværelser. Der var ikke engang en stol til alle børn i klassen. Tak til Hugo og Nang for en fantastisk og tankevækkende oplevelse! Se billeder på min website www.jimmikoldenbo... Klik på Thailand øverst i menuen. Man skal være ved andre, som man gerne vil have de skal være mod en selv.
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 09/01-2010 08:41
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Tak for en god og dugfrisk beretning fra Thailand, Jimmi. Det ser ud til at skolen i Doi Law er ved at udvikle sig til lidt af et tilløbsstykke at dømme efter de beretninger, medlemmer her på dtw har bragt. Det er absolut glædeligt. Jeg synes, det var fedt at i lavede en lille koncert for børnene. PS. Håber konen har fået sin "rigtige" hårfarve tilbage ![]() mvh rinpoche |
|
|
|
| kiml |
Lagt på d. 09/01-2010 10:36
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 686 |
Hej Jimmi flot rejse beretning Thailand. Din kone skal ikke få håret farvet om så kan jeg bedre kende hende når jeg ser hende i Brugsen (bor i Karise) det er også rart med noget nyt ![]() |
|
|
|
| huratho |
Lagt på d. 09/01-2010 14:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 913 |
Hej kiml, Maria har fået næsten hendes hårfarve tilbage, efter en 30 - 40 hårvask ![]() rinpoche, alle disse positive indlæg vedr. skolen er nok min skyld. Jeg beder alle som har set skolen om at skrive lidt, p.g.a. vi har hørt så meget fusk omkring indsamlinger til skoler og hvad ved jeg, som overhovedet ikke eksisterer. Derfor er det meget vigtig for mig at personer som fysisk har set skolen skriver herom. Hilsen Hugo ![]() At leve let er ikke ret, at leve ret er ikke let. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.