Se indlæg|
Øv, så lægger Eik Bank gebyr på overførsler
|
|
| christian-s |
Lagt på d. 11/01-2010 11:59
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 570 |
Så koster det snart 40 kr. pr. transaktion at sende via Eik Bank som har været vores foretrukne måde at sende lidt til familien i Thailand. 06.01.2010 Gebyr på udenlandske overførsler pr. 10. marts 2010 Eik Bank indfører fra og med den 10. marts 2010 gebyr for uden- landske overførsler via Netbank. Eik Bank indfører for udenland- ske overførsler i EURO, via Netbank, et gebyr på 20 kr. og for øvrige udenlandske overførsler, via Netbank, et gebyr på 40 kr. Med venlig hilsen Eik Bank Rejst i Thailand mange gange, 2005-2012 thai gift
|
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 11/01-2010 12:22
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Snart er alle bankerne med på vognen. Jeg kunne tilføje at vi er "billig sluppet", for i sidste uge sendte jeg 23 $ til USA og det kostede mig 40 kr i gebyr, men Gud hjælpe mig om ikke modtageren fik et krav på 15 $ fra sin bank for at modtage den
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| hfb |
Lagt på d. 11/01-2010 12:43
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 544 |
christian-s skrev: Så koster det snart 40 kr. pr. transaktion at sende via Eik Bank som har været vores foretrukne måde at sende lidt til familien i Thailand. 06.01.2010 Gebyr på udenlandske overførsler pr. 10. marts 2010 Eik Bank indfører fra og med den 10. marts 2010 gebyr for uden- landske overførsler via Netbank. Eik Bank indfører for udenland- ske overførsler i EURO, via Netbank, et gebyr på 20 kr. og for øvrige udenlandske overførsler, via Netbank, et gebyr på 40 kr. Med venlig hilsen Eik Bank Jeg kender ganske udmærket EIK Bank og jeg har også læst om de nu indfører gebyr for overførelse af penge til udlandet ![]() Jeg kan stærkt anbefale dig at finde en anden bank når du overfører penge. Du skal være opmærksom på EIK Banks valuta kurs (TBH) ikke er særlig god. Før i tiden kunne det betale sig at bruge EIK Bank når der var tale om et lille beløb. Men det kan det bestemt slet ikke mere. Personligt bruger jeg en anden bank, der godt nok også har et gebyr, men deres kurs er bedre ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 11/01-2010 16:18
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Tidligere har jeg prøvet med EIK Bank, men kunne kun overføre i thaibaht, der var ingen mulighed for at sende danske kroner, ved ikke om man kan det idag. Men bankens kurs på thaibaht var så dårlig, så jeg valgte Western Union. Siden har jeg brugt AL-bank i danske kroner, og ja de tager 40 kroner nu, men det er jo også store beløb jeg kan sende afsted til min konto i Thailand. Så den 10'er mere vælter ikke min ferie. Redigeret af vandango d. 11/01-2010 16:19 |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.