Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Min kæreste, jeg og min voksne søn rejser til Koh Samui d. 26-2 og skal være der i 4 uger.
Vi vil gerne bo på Chaweng Beach i nærheden af stranden og bylivet, men da vi er ligeglade med de der fisefornemme hoteller med vild luxus, og kun søger efter noget enkelt, men rent og pænt til en pris der er til at betale, kunne jeg bruge et par idéer til, hvor man kunne bo i pågældende område.
Er der nogen der kan anbefale et guesthouse til en fornuftig pris, vil jeg være glad
På forhånd tak.
P.s har selvfølgelig søgt lidt på nettet, og er indtil nu landet på Lucky Home Resort, men vil selvfølgelig foretrække en melding fra én der har været der.
Pps vi skal bruge 2 værelser, da min søn skal have sit egetRedigeret af nin d. 17/01-2010 16:54
De sidste mange gange vi har boet i Chaweng har vi boet på P & P Resort, et rigtig hyggeligt sted som strækker sig fra hovedgaden til stranden.
Pæne rene lidt slidte rum, swimmingpool og lille resturant ned mod stranden.
I resortet kan man ikke høre larmen fra hovedgaden så der er stille og roligt.
Jeg boede der i Nov. og gav 800 Thb. pr. dag, i april gav vi 1050 men du kan forhandle med ejeren.
De har ingen hjemmeside, men prøv at google dem.
[img]http://i1016.photobucket.com/albums/af287/Dansk-Thai/PP.jpg[/img] is not a valid Image.
Så er vi hjemme igen efter en herlig måned i Thailand.
Meningen var jo, at vi skulle have været 4 uger på Koh Samui, men det var lige et nummer for kedeligt, så efter 5 dage tog vi videre til Phuket (Patong) og havde en forrygende fed ferie, med en masse oplevelser
Næste gang lejer vi en lejlighed, i stedet for et bo på et guesthouse.