Se indlæg
 Udskriv debat
Hår og Make-up til bryllup i København
Superatlet
Hurra, jeg skal giftes d. 12. juni 2010. Min kære kommende kone vil jo gerne være en smuk brud, så jeg tænkte om der er nogen der har kendskab til en som er god til at sætte hår og lægge make-up til sådant en festlig begivenhed?

Brylluppet er et traditionelt dansk kirkebryllup med hvid brud, og make-over-sessionen skal foregå lørdag formiddag d. 12. juni (vielsen står kl 15).

Håber at høre fra nogen der kan hjælpe

Philo
Hejsa

Først et hjerteligt tillykke med jeres forestående bryllup. Dernæst, så ville det jo nok være en stor hjælp, hvis du skrev, i hvilken by I bor Cool

Med venlig hilsen

Philo

Superatlet
Pinligt.

D. 12. juni vil vi være i København, fra tidlig morgen til ca. kl 12.

jesperfrb
Gasværksvej, samme opgang som Thaicorner, bare til venstre! Ring og bestil tid! Det er ikke billigt, men flot! Konen brugte selv stedet til vores bryllup!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!!

Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage

Superatlet
Hej jesperfrb,

Tak for dit indlæg!

Hvor dyrt er dyrt?

Jeg har set priser fra 600 kr til 4000 kr - og mit priskendskab til dette segment er meget beskeden.

jesperfrb
Jeg mener det er mellem 1500 og 2000, alt efter hvor meget der skal laves, men spørger konen, så får jeg nok et kort, så jeg kan skrive tlf nr også!

Stampe
Jeg vil anbefale dig : Vivian der tidliger var i salonen nede ved Thaicorner ( Gasværksvej ) hun har nu sin egen SALON ( salon Vivian ) ned på Halmtorvet nede ved restaurant Ban Gaw smider lige hendes telefon nummer her 27 63 94 63
Redigeret af Stampe d. 21/01-2010 07:38
i200.photobucket.com/albums/aa313/Stampe_dk/Stampe.gif
Hilsen Stampe

jesperfrb
Kan kun sige stampe har ret!
Har lige fået nummeret til Vivian af konen!
27639463.
Ellers Mr:M Gasværksvej 23!
50076320/ 33246808
Redigeret af jesperfrb d. 21/01-2010 21:50

ved ingenting om hår, kjole eller makeup

Men et stort tillykke herfra alligevel! hvor skal festen holdes og hvornår skal vi møde op ? Grin

Lung Yao
Superatlet skrev:
Hurra, jeg skal giftes d. 12. juni 2010. Min kære kommende kone vil jo gerne være en smuk brud, så jeg tænkte om der er nogen der har kendskab til en som er god til at sætte hår og lægge make-up til sådant en festlig begivenhed?
Brylluppet er et traditionelt dansk kirkebryllup med hvid brud, og make-over-sessionen skal foregå lørdag formiddag d. 12. juni (vielsen står kl 15).
Håber at høre fra nogen der kan hjælpe

Her kan du se Salon Vivian, som flere har omtalt:

http://www.dansk-...ad_id=8585

Skal lige tilføje til de andres kommenterer at Vivian er meget dygtig til sit job. Hendes klipning og make up er "moderne style" (generel klientel fra 16 til 40 årige), Mr. AM er mere til de "lidt ældre damer" (45 + Wink Grin Grin).
M.h.t. dit bryllups arrangement er PB sendt.
Redigeret af Lung Yao d. 21/01-2010 23:01
Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url]

jesperfrb
Jeg fik vist skrevet Mr.M, men mente selvfølige Mr.Am
Og du skal ikke chikanere min kone, hun var kun 35 da vi blev gift, og fik lavet hår og det hele hos Mr.Am!GrinGrinPfft
Redigeret af jesperfrb d. 22/01-2010 03:15

Spring til debat: