Se indlæg
 Udskriv debat
Rejser med barn/Hua Hin?!
Sarah
Jeg er blevet mor til den lækreste lille dansk/thai pige! :0)

I slutningen af året skal jeg med min mor og datter til Thailand. Hun (min datter) er på det tidspunkt knap et år! ALT erfaring i at rejse med børn modtages gerne ;-)

Vi skal være noget tid i Bangkok, da hendes Far bor der. Og så ville vi tage til Hua Hin, hvor jeg aldrig har været, på trods af gentagne ture til Thailand.

Nogen der kender til nogle lækre ferielejligheder eller lignende man kan leje?

På forhånd tak for hjælpen ;-)

Hej Sarah.

Tillykke med datteren, hun er garanteret en sveske Wink

Nu kender jeg ikke jeres ønsker/økonomi for ophold i Hua Hin.

Jeg har boet på http://www.akares... og været ovenud tilfreds.
Det er LUKSUS....! og "dyrt"

Eget hus med helt ugenert privat pool. Smukt område, udsigt til de sorte bjerge.

Det ligge 10-15 min i bil fra Hua Hin city, ikke i nærheden af havet.
Det er MEGET stille, men da jeg ledte, var det et af mine krav.

Hus med opholdstue, soveværelse, Thai salsa på taget, træbeklædt gårdhave, egen pool, lækkert badeværelse, udendørs bruser og forsænket bad Wink Stuepigen kommer kl 22, løsner dyner, trækker moskitonettene for himmelsengen. Når man træder udenfor gårdhaven holder en el-drevet golfvong og tilbyder gratis transport ned til receptions/resturations området når man ikke orker at gå de 300m :-)
Der er shuttle service til centrum hele dagen.

Jeg bookede via noget last minute hotel agtigt og betalte ca. 800 kr pr. døgn for en deluske pool villa.

Ved ikke om det har interesse, men dog ved jeg at en et årig vil elske den pool ( i selskab med en voksen ) og der er plads til at barnet kan sove uforstyrret af de voksne.

Kristian
Redigeret af d. 22/01-2010 18:43

Spring til debat: