Se indlæg|
Turkish airlines
|
|
| gaffi |
Lagt på d. 23/01-2010 03:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 3 |
Er der nogen der har erfaing med Turkish Airlines? På forhånd tak. Gaffi |
|
|
|
| ubon lynge |
Lagt på d. 23/01-2010 04:39
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 858 |
Prøv og lave en Google søgning på Turkish Airlines, så ser du hvor mange svar der har været til nu, der er alt lige fra ondt til godt. Tror selv det er sådan med alle flyvselskaber, hver mand har sin mening om et selskab. http://www.google...h+Airlines Ubon.
![]() |
|
|
|
| sune |
Lagt på d. 23/01-2010 06:17
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 359 |
Hej gaffi Jeg har lige haft 2 par på besøg. De rejste med TA. De var vildt begejstrede. Gode forholdsvis nye fly. Super mad og service. Jeg har selv brugt dem mere end 30 gange. Har aldrig haft problemer. Hvis du kommer fra Danmark skal du jo mellemlande i Istanbul. Dejlig lufthavn men jeg har mange gange taget en overnatning i Istanbul. Det giver et dejligt bræk i turen, og så er det en oplevelse også. Kan kun varmt anbefale dem |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 23/01-2010 06:19
|
Ja, har godt nok kun fløjet med dem til Istanbul og retur. Intet at brokke sig over. Den bedste mad jeg har fået på et fly,l |
|
|
|
| Jens Ole |
Lagt på d. 23/01-2010 09:15
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 156 |
sune skrev: Hej gaffi Jeg har lige haft 2 par på besøg. De rejste med TA. De var vildt begejstrede. Gode forholdsvis nye fly. Super mad og service. Jeg har selv brugt dem mere end 30 gange. Har aldrig haft problemer. Hvis du kommer fra Danmark skal du jo mellemlande i Istanbul. Dejlig lufthavn men jeg har mange gange taget en overnatning i Istanbul. Det giver et dejligt bræk i turen, og så er det en oplevelse også. Kan kun varmt anbefale dem Jeg kan også kun anbefale dem , eneste dårlige ting , er at der er TOTAL rygeforbud i Istanbul lufthavn Mvh Jens Ole |
|
|
|
| hanspeter |
Lagt på d. 23/01-2010 09:20
|
Jens Ole skrev: sune skrev: Hej gaffi Jeg har lige haft 2 par på besøg. De rejste med TA. De var vildt begejstrede. Gode forholdsvis nye fly. Super mad og service. Jeg har selv brugt dem mere end 30 gange. Har aldrig haft problemer. Hvis du kommer fra Danmark skal du jo mellemlande i Istanbul. Dejlig lufthavn men jeg har mange gange taget en overnatning i Istanbul. Det giver et dejligt bræk i turen, og så er det en oplevelse også. Kan kun varmt anbefale dem Jeg kan også kun anbefale dem , eneste dårlige ting , er at der er TOTAL rygeforbud i Istanbul lufthavn Mvh Jens Ole Ligesom i Københavns lufthavn nu, men selvfølgelig ikke sjovt ved en mellemlanding. |
|
|
|
| JNJ |
Lagt på d. 23/01-2010 09:32
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 7 |
Hej Jeg har nu fløjet med Turkish Airlines mindst 5 gange til Bangkok og retur. Kan man leve med mellemlandingen i Istanbul er det absolut et tilfredsstillende selskab. Som andre har skrevet god betjening ombord, maden er over middel og flyene er komfortable. Deres entertainment system ombord er også ok for os der ikke kan sove undervejs. Jeg er lige kommet hjem efter 12 dage i bangkok fra 7-19 januar og betalte 3770 kroner for en retur, dog med 12 timers stop i Istanbul på udturen. Billetten var bestilt 1½ måned tidligere. Der kan nogle gange findes bedre priser på deres egen hjemmeside end via søgemaskinerne. Dog er deres ground service dårlig i både København og Bangkok, hvor de ikke har personale i lufthavnen. De er rigtigt dårlige til at kompensere for uregelmæssigheder og ødelagt bagage - f.eks fik jeg 287 kroner i erstatning for en smadret kuffert. Jeg vil dog bruge dem igen udelukkende pga deres pris og et udemærket komfortniveau ombord. |
|
|
|
| solstrand |
Lagt på d. 23/01-2010 11:00
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 1 |
hey. jeg er lige landet med tyrkish airways 22-1 efter skøn ferie på 4 uger i thailand. jeg kan kun anbefale den rute selvom den er lidt hård med det lange stop i istanbul, men et billigt hotel der er en god oplevelse. på vej hjem fandt jeg en sofa yderst i lufthavnen og sov der inden turen hjem til cph. men super service og mad ombord. helt klart jeg vil tage den vej næste år osse. kh brian solstrand |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 23/01-2010 11:52
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
fløjet 2 gange til thaiand og hjem igen med turkish airline.. bedste mad, god service og fine fly.. jeg flyver med turkish igen næste gang
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.