Foto- og video-albummene indeholder billeder og videoer af interesse for brugerne på Thailand
Portalen. Fotoalbummet er på hele 4248 billeder, blandt andet med billeder fra begivenheder
og arrangementer.
Thailand Portalen anvender cookies til at huske dine indstillinger. [Læs nærmere omkring sidens cookies].
Klik venligst på Accepter Cookies for at acceptere sidens cookies.
Jeg vil have min Thai veninde på besøg i Danmark. Vi er kærester og jeg har besøgt hende 2 gange i Thailand i 2009. Nu vil hun gerne se Danmark og Europa og det passer fint - så kan vi afprøve om kærligheden er holdbar.
I den forbindelse skal hun søge VISA i BKK ved den danske ambasade. Jeg har læst om at der skal være en invitation - nogen der kender til hvordan den skal udformes?
I skal selfølgelig aflevere selve ansøgningen om visum på ambassaden, men derudover skal der vedlægges følgende ting:
1 billede af din veninde (3.5 x 4.5 cm)
Pas, gyldigt i mindst 3 måneder efter hjemrejse fra DK.
Hvor lang tid tog det at få VISA for Jer? : op til 12 uger
Skulle hun have 40.000 bath på hendes konto? : Tjahh, er aldrig blevet brugt overfor mine / vores invitationer
Skulle du stille den mange gange nævnte bankgarenti? : hvis din pige har været i schengen før og udrejst efter reglerne så nej, hvis det er det første besøg så er sandsynligheden meget stor 99,99 %
12 uger er servicemålet. Vi fik visum på 4 uger efter ansøgningstidspunktet.
Du slipper ikke for at stille bankgarantien. Medmindre det er en ægtefælle, eller i måske før har søgt om visum til hende.
De 40.000 var også nødvendigt i vores tilfælde. Hun kan bare tage et kontoudtog med og vise på ambassaden.
Brum for nemhedens skyld skal du gøre det at du/i udfylder 2 skemaer 1) formel letter of invitation 2) application of schengen visa. dem kan finde på nettet på ny i Danmark. alt andet hvad du der efter skal bruge skriver udlændinge service til dig om.
ps. når i skal til Ambassaden husk kopi af alt pas. id og blå bog