Se indlæg|
Burrirum
|
|
| oestjyden |
Lagt på d. 25/01-2010 11:26
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: 11 |
Jeg søger rejseforbindelse til Burrirum. ER der en der kender noget til flyforbindelse - eller anden forbindelse ? |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 25/01-2010 12:39
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
jeg ville tage en bus, fx. en såkaldt "VIP" bus, ikke så dyrt og ganske behageligt. Jeg kan ikke lige huske navnet på den station hvor alle disse busser holder. Men kan godt finde ud af det. Alternativt kan du tage fly til Korat og derfra bus, men det er dyrere og besværligt IMO. endelig kan du, hvis du har penge nok kan du tage en taxi direkte til døren for en 2.000-3.000 baht vil jeg tro. Jeg har en kontakt som gerne vil køre for den pris. mvh Jay. |
|
|
|
|
Lagt på d. 25/01-2010 12:55
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
Billigst og nemmest er VIP bus fra Mochit eller Ekamai-busterminal |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/01-2010 12:58
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Østjyden, Jeg havde ellers besvaret dit spørgsmål i Replikboksen: Eneste flyforbindelse til BuriRAM er med NOKair: Don Mueang - Buriram , Mandag og Torsdag. http://www.nokair...&x=27&y=12 TG flyver kun til Khon Kaen, Ubon eller Udon. Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Lung Yao |
Lagt på d. 25/01-2010 13:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3992 |
Jay skrev: jeg ville tage en bus, fx. en såkaldt "VIP" bus, ikke så dyrt og ganske behageligt. Jeg kan ikke lige huske navnet på den station hvor alle disse busser holder. Men kan godt finde ud af det. Alternativt kan du tage fly til Korat og derfra bus, men det er dyrere og besværligt IMO. endelig kan du, hvis du har penge nok kan du tage en taxi direkte til døren for en 2.000-3.000 baht vil jeg tro. Jeg har en kontakt som gerne vil køre for den pris. mvh Jay. For din info, har det IKKE været fly forbindelse til KORAT i flere år, kun flyvevåbnet som har base der og flyver dertil. Der har været i mange år tale om at genåbne ruten, men indtil videre har det desvære kun været "tom snak". http://www.thaila...-air/1736/ . Redigeret af Lung Yao d. 25/01-2010 13:08 Hellere tie og blive betragtet som værende "enfoldig", end åbne munden og få det bekræftet.
[url]www.thailandchildrenshome.dk[/url] [url]www.thailandchildrenshome.com[/url] |
|
|
|
| Jay |
Lagt på d. 25/01-2010 13:19
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 261 |
Lung Yao skrev: Jay skrev: jeg ville tage en bus, fx. en såkaldt "VIP" bus, ikke så dyrt og ganske behageligt. Jeg kan ikke lige huske navnet på den station hvor alle disse busser holder. Men kan godt finde ud af det. Alternativt kan du tage fly til Korat og derfra bus, men det er dyrere og besværligt IMO. endelig kan du, hvis du har penge nok kan du tage en taxi direkte til døren for en 2.000-3.000 baht vil jeg tro. Jeg har en kontakt som gerne vil køre for den pris. mvh Jay. For din info, har det IKKE været fly forbindelse til KORAT i flere år, kun flyvevåbnet som har base der og flyver dertil. Der har været i mange år tale om at genåbne ruten, men indtil videre har det desvære kun været "tom snak". http://www.thaila...-air/1736/ . sejt, så ved jeg det ..så bare et "fly" ikon på mit thai turist kort...til gengæld er der ikke noget i Buriram hehe |
|
|
|
| lols |
Lagt på d. 25/01-2010 14:32
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 454 |
Tog Bangkok - Burinam. Special Express 5. timer 50 min. aircon og lidt forplejning undervejs. 445 baht. Billetter, booking og tidsplan http://www.thaira...fault.aspx Bil eller taxa non stop vil jeg tro er 4,5 - 5 timer. |
|
|
|
| claus31130 |
Lagt på d. 25/01-2010 14:44
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 966 |
Jay skrev: Lung Yao skrev: Jay skrev: jeg ville tage en bus, fx. en såkaldt "VIP" bus, ikke så dyrt og ganske behageligt. Jeg kan ikke lige huske navnet på den station hvor alle disse busser holder. Men kan godt finde ud af det. Alternativt kan du tage fly til Korat og derfra bus, men det er dyrere og besværligt IMO. endelig kan du, hvis du har penge nok kan du tage en taxi direkte til døren for en 2.000-3.000 baht vil jeg tro. Jeg har en kontakt som gerne vil køre for den pris. mvh Jay. For din info, har det IKKE været fly forbindelse til KORAT i flere år, kun flyvevåbnet som har base der og flyver dertil. Der har været i mange år tale om at genåbne ruten, men indtil videre har det desvære kun været "tom snak". http://www.thaila...-air/1736/ . sejt, så ved jeg det ..så bare et "fly" ikon på mit thai turist kort...til gengæld er der ikke noget i Buriram heheBurirams lufthavn ligger i Satuek, et godt stykke uden for Buriram.... |
|
|
|
| Bjarne |
Lagt på d. 25/01-2010 15:21
|
![]() Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 699 |
Der er adskillige udmærkede tog-forbindelser daglig fra Bangkok til Buriram og modsat. Pris som standard på 2. kl. lige i underkanten af 400 Baht. Taxa fra Suvarnabhumi til Buriram i december: 4500 - 5000 Baht, afhængig af forhandlingsevner. Standard-taksten er 5000. Løber du ind i en chauffør fra Korat, Buriram, Surin eller anden lokalitet i området, der gerne vi en tur hjem, kan det gøres billigere - måske 3500. Bjarne |
|
|
|
| Frank |
Lagt på d. 25/01-2010 15:43
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2141 |
Hvis du skal besøge nogen i Buriam, så kan du alternativt få dem til at leje en minibus, som kører fra Buriam til Bangkok? og tilbage igen. Så bliver du bragt fra dør til dør. Prisen er ca. 1.700 baht pr. døgn inklusiv chauffør. Dertil kommer betaling for brændstof. Det er en ganske behagelig rejseform, og det er nemt at stoppe ved interessante steder på vejen. ![]() |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage. 

hehe