Se indlæg|
LapTop Pris ??
|
|
| Anonym Bruger |
Lagt på d. 31/01-2010 09:48
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 230 |
Hejsa... Den her jeg er lidt vild med Asus G72GX RBBX05 Laptop Skal ha købt en LapTop, og er faldet lidt for den her, har det jeg er efter (skal dog ha den med Blue Ray drev, og 7400 rpm HD) Prisen i USA er ca 1200 $(6396,36 kr) plus lidt mere for de 2 ting jeg vil ha.. Prisen i Danmark er jo total vild :-) 16.338 kr, plus de 2 ting jeg skal ha´ Men hvad er prisen i Thailand, hvis jeg vente til min rejser der, med English keyboard layout, kan jo altid tage en dk keyboard med.. ?? review er den kan læse her... http://forum.note...p?t=432016 Evt andre forslag til min laptop, som i kan se, skal den kan klare HD+spil uden problemmer.... MvH Per Edit: Kan man bare smide stik i strøm stik i Thailand, eller skal der en omformer til ??? Redigeret af Anonym Bruger d. 31/01-2010 09:49 |
|
|
|
| b_j3ns3n |
Lagt på d. 31/01-2010 09:53
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1899 |
aner intet om din pc men jeg har aldrig haft problemer med strøm i thailand. bare stik i hullet
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.