Se indlæg
 Udskriv debat
Profilen på en "Happy Farang"
chris70
NAIVITETEN LÆNGE LEVE Fri mig fra din moralprædiken....der er ikke noget der kan hidse falang kvinder mere op end at sige "vi går ud med thai piger og vi kan lide det"....der er fandeme noget der kan få dem helt op i det røde felt ....vi har simpelt hen ikke brug for bitterfisser som jer.

Jeg vil begynde mit indlæg med at citere lidt fra vores TDW, for det tror jeg stemmer lige på en prik. Det jeg mest hører fra mine kvindelige familie medlemmer er: Nå, skal du nu ud til slaverne igen? Mit svar er altid det samme: Nej, jeg skal ud til dem som forstår at passe på deres mænd og det får dem op i det røde felt lige med det samme.

Jeg har i de sidste par år mødt mange Falanger fra forskellige lande men med næsten den samme historie og her er så profilen af en happy Falang i Thailand:

Han er lidt op i årene, lidt overvægtig måske og konen er meget overvægtig med en kæmpe bagdel lavet gennem tiderne af burgers og lakrids og chokolade.

Når de går i seng tænker han sikkert: Hvor skal jeg ligge er der plads til mig og han vågner op til at se på et kødbjerg og det er jo ikke meget tiltrækkende eller ophidsende, spørg han efter lidt sex så griner hun ad ham og siger: Din gamle nar, du kan jo ikke alligevel.

Men så kommer han til Thailand og her kalder pigerne ham for: Sexy mand, ingen griner af ham og hvad så hvis det koster ham lidt, han nyder de sidste år han har tilbage, omgivet af unge damer, han hjælper dem og de hjælper ham: You scratch my back and I will scratch your`s.

Hans pension dækker alt fra damer til hus og have og for hver dag der går bliver han mere og mere “Street smart” Han lever livet og nyder sit Otium. Han bliver ikke forelsket i dem, for hvordan bliver en pige på 20 forelsket i en mand på 60? De har det bare godt sammen.

Jo tak han hved godt at der er mange dejlige sild i Danmark, men ikke på hans alder og Thai damer er vant til at deres far er mindst 30 år ældre end deres moder

Chris

FCKdk
Det er ikke helt skævt, det der....
Det er rigtig godt set, men ilde hørt!!!!

Sandhed er lidt ligesom humor, meget
vigtigt, i passende mængder!!!!Cool

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

Spring til debat: