Se indlæg
 Udskriv debat
Thailand er da bare for????
sune
Jeg tænker engang imellem, hehe måske er det en dårlig vane. Hvad pokker er det vi vil med disse mennesker herude i dette asiatiske land. Vi mænd har ingen problem med dette, for vi er jo kun ude på, at få bekræftet, der er en eller anden ung/ældre pige, der måske skulle komme ud for dette jordskælv, så hun mister fodfæste, og hun bliver forelsket i en korpulent og selvelskende mandsperson med et IQ som har flyttet sig i de nedre regioner

Bare se på vores alles ven Vandangos, spøgelseshistorier, så bliver nye vel kureret for tiltag i samme retning. Det er da min overbevisning.

Jeg har da ikke hermed sagt at denne mandsperson har et vidunderligt liv med hans underlige form for liv, men han er da trods alt ærlig og fortæller. DET ER SGU DYRT??????

Vi er jo så mange, der er oh så kloge ud i det thailandske, men jeg vil vove den påstand. Der er ingen her, eller for den sags skyld andre steder, der kan give en liste over, hvad du skal gøre for at få det bedste ud af Thailand.

Jeg vil vove den påstand, at man er nødt til at komme herud. Opleve det på kroppen hehheee, måske bliver det pengepungen, men det behøver jo ikke at gøre livet kedeligere heller…..

Jeg elsker bare Thailand og det thailandske folk, for de har ingen skrupler med hensyn til, hvad er dit og hvad der er mit, for den tid jeg har tilbage, skal da ikke tilbringes med negative tanker.

Jeg, som bor herude fast, har det jo ikke så let med at udtrykke sig positivt, hvorfor jeg jo nok får en spand sort kul, som intetanende, stupid og alt andet godt fra den enkeltes hjerte. Det er da okay, men hold da ferie hvor jeg elsker at finde et lille listigt sted i Pattaya når jeg er der, med alle disse nye verdensmestre, for så får jeg ja bekræftet, at jeg bare er et stort nul, for jeg har ikke som de, penge til at flyde i en lind strøm til kæreste, elskerinder og andet.

Gud hvor jeg misunder jer gutter.

Saendaeng
Det gør jeg skam også. Kan ikke tage på svinetur til Pat. Så kan jeg regne med at få en hvis kønsdel hugget af når jeg kommer hjem igen.
Michael B Kristensen

http://www.globalwindservice.com
vandango
sune skrev:

Bare se på vores alles ven Vandangos, spøgelseshistorier, så bliver nye vel kureret for tiltag i samme retning. Det er da min overbevisning.

Jeg har da ikke hermed sagt at denne mandsperson har et vidunderligt liv med hans underlige form for liv, men han er da trods alt ærlig og fortæller. DET ER SGU DYRT??????

Gud hvor jeg misunder jer gutter.

Hvorfor skal jeg lige hives ud af mølposen? - hvorfor missunde mig? dit skarn! Haps du Pfft

Første gang jeg kom til Pattaya (og de efterfølgende 5 gange eller 1½ år), mødte jeg en pige som jeg kom sammen med, jeg havde ikke været sammen med andre.

7. gang dyrkede jeg trekantssex med nogle med nogle piger de første 4 dage (skal jo prøve det), men efter få dage var jeg i et nyt fast forhold igen, kan ikke leve på den anden måde.

8. gang ville jeg bare være sammen med hende.

I november 2007 lykkedes det for min gode ven, at få mig med til Pattaya.
Efter en lille uge, havde jeg pludselig en sød lille kæreste, som ud over at tale forbandet godt engelsk, også har vist mig rundt i Thailand, har brunget mig til hendes familie ude på bøhlandet, denne familie har taget godt imod mig.
Det har været så pragtfuld en oplevelse, så når jeg tog hjem, var det kun for at give den en ordentlig skalle på arbejdspladsen, så jeg kunne komme afsted igen.

Mit liv i Danmark er kørt fast og jeg mistrives, lige så snart jeg er i Thailand liver jeg op igen og bliver glad. Det har min rigtig gode ven netop lige fortalt mig, vi var sammen ude og syne min gamle bil idag, og den gik igennem uden at jeg har ofret en krone på den.

Men når jeg er i Thailand, glemmer jeg alt det trivielle samt de problemer jeg går og slås med i hverdagen. Problemer som for andre er ingenting, men de fylder hos mig. Jeg har et ganske godt liv herhjemme, hvis du kigger med lup fra oven, jeg mangler ingenting -jo at finde kærligheden.

Jeg elsker at være sammen med Thailændere, de er uformelle og accepterende, jeg har mandlige venner, og også Thailandske kvinder som venner, som kan lide mig som den jeg er.
Jeg holder meget af at være sammen med Danskerne i Pattaya, de har lært mig meget, og jeg elsker den uformelle stemning vi har sammen, okay vi får nok en gibbernakker for meget i ny og næ -men? so what?, ingen bliver jo gjort fortræd. Verdensmestre nej - Thailænderne fortæller os jo om hvordan forholdene jo er, du behøver jo blot at spørge.

Men her i Thailand kigger jeg efter en fremtid, et nyt liv som jeg tror kan blive bedre end det jeg har i Danmark.

Min nuværende kæreste er på ingen måske super lækker eller super ung, men jeg ser en masse muligheder i henne. Og jeg håber at hun kan blive det sprængbræt som jeg søger for et godt liv i Thailand.

Sune du skal ikke være misundelig på nogen, men jeg har det så hammer fedt herude, om jeg så er i et Thaiområde, eller hvor Danskerne er, er lige fedt i dette land.

Men nu da du er derude, burde du nok finde en mere positiv ånd frem, og skid på at du møder nogle Danskere som blot er derude for at fyre store penge af.

Du her et liv i Thailand, det ville jeg også gerne have sammen med min kæreste.

Sune Du er en skiderik!

Redigeret af vandango d. 08/02-2010 19:45

Spring til debat: