Se indlæg
 Udskriv debat
Bomber og granater i Bangkok
hanspeter
Så skal vi åbenbart til det igen.

Det er ikke kinesisk nytårslegetøj.

Granat affyret og eksploderet tæt på Government House og bombe fundet og afmonteret ved Surprime Court.
http://bangkokpos...n-the-city
Redigeret af hanspeter d. 14/02-2010 19:59

b_j3ns3n
sørgeligt... Crying
det ikke længe freden holder. så må vi se hvor vildt det bliver denne gang, jeg skal gerne på ferie omkring maj, så der må det gerne være forbi.
Redigeret af b_j3ns3n d. 14/02-2010 20:00
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

FCKdk
Hø-hø....
Regeringen i Thailand frygter et modangreb, hvis Thailands højesteret,
fuldfører konfiskationen af tidligere premierminister Takhsin Shinawatra's
indefrosne formue, vel at mærke, penge som er tjent ærligt og redeligt....

Så håber Jeg sgi De gør alvor denne gang, om så Bangkok bliver jævnet med jorden!!!!
Hvis de er så snævertsynede, at de ikke kan se, Takhsin både er en dygtig
og (i kæmpestore dele af befolkningen), populær leder, så har de for-
tjent ragnarok!!!!

Jeg tror forøvrigt at denne ca. 2 milliarder $dollars$ lille formue, kun udgører en meget lille brøkdel af de aktiver Dr. Takhsin har adgang til,
så han kunne sikkert så let som ingenting få lov til at købe kong Bumiphol i eksil og derefter gøre som han har lyst til, hvad der nok også ville være bedst for Thailand, på langt sigt!!!!Cool
Redigeret af FCKdk d. 14/02-2010 23:18

FCKdk

Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere....
Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before...
.

hanspeter
FCKdk skrev:
Hø-hø....
Regeringen i Thailand frygter et modangreb, hvis Thailands højesteret,
fuldfører konfiskationen af tidligere premierminister Takhsin Shinawatra's
indefrosne formue, vel at mærke, penge som er tjent ærligt og redeligt....

Så håber Jeg sgi De gør alvor denne gang, om så Bangkok bliver jævnet med jorden!!!! Hvis de er så snævertsynede, at de ikke kan se, Takhsin både er en dygtig
og (i kæmpestore dele af befolkningen), populær leder, så har de for-
tjent ragnarok!!!!

Jeg tror forøvrigt at denne ca. 2 milliarder $dollars$ lille formue, kun udgører en meget lille brøkdel af de aktiver Dr. Takhsin har adgang til,
så han kunne sikkert så let som ingenting få lov til at købe kong Bumiphol i eksil og derefter gøre som han har lyst til, hvad der nok også ville være bedst for Thailand, på langt sigt!!!!Cool

Dejligt fromt ønske du kommer med her, du er simpelt hen så charmerende i din tankegang.
Så er det jo ligemeget hvem ragnerok går ud over, nemlig den almindelige borger. Det du mener er måske at det hele skal bombes til ruiner? For du har jo ret, i din egen selvopfattelse, så skidt da med resten.
Det er da også dejligt at vide at dem som ikke bøjer sig i støvet for den store Führer Thaksin sådan generelt er snæversynede. Dit unuancerede indlæg taler for sig selv, på den ufede måde.
Dit indlæg oser af agrasivitet over for dem som har en anden holdning end dig selv.
Redigeret af hanspeter d. 15/02-2010 01:02

han er åbentbart ikke klogere , og går med skyklapper , tag dem af og se hvad der forregår , nu bliver pengene i thailand og som ikke før fossede ud på grund af din helt.
han er jo et pjok , hvis han var en mand så skulle han komme hjem og tage sin straf. og det er da vist kun lige dinne nærmeste naboer der mener han er god , i flere tråde angående dette emne viser det jo sig at befolkningen ikke står bag ham

Webmaster
Kære Hans Peter og Jeppe,

Prøv nu at undgå at blive personlige. Der er delte meninger om Thaksin og fordi én ikke er enig med Jer så behøver I ikke at blive personlige.

Please, hold jer nu til emnet og ikke det person fnidder fnadder.

Tak
Med venlig hilsen

Webmaster
Email: webmaster@dansk-thai.dk
Website: www.thailand-portalen.dk

Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det.

http://www.thailand-portalen.dk
sony
b_j3ns3n skrev:
sørgeligt... Crying
det ikke længe freden holder. så må vi se hvor vildt det bliver denne gang, jeg skal gerne på ferie omkring maj, så der må det gerne være forbi.

Hejsa b_j3ns3n

Dengang der var alt den ballade hvor de lukkede lufthavnen, var jeg i landet og jeg mærkede intet til alt den ballade der var. Men jeg håber da ikke der bliver for meget ballade den her gang, for jeg skal afsted herom 14 dage så jeg håber da i det mindste man kan komme ind i landet, for man behøver jo heller ikke at opsøge der hvor balladen kommer og mon ikke det bliver i bangkok. Men måske de lukker lufthavnen, men mon ikke de omdirregerre flyene?
Redigeret af sony d. 15/02-2010 10:02
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

b_j3ns3n
det har du ret i min fine ven.
jeg tog selv flyveren hjem dagen før, de gik ud og satte sig i lufthavnen, (meget heldigt planlagt) og der havde balladen været i gang længe, i bangkoks gader og stræder, dog uden jeg blev forstyrret på min færd rundt i landet.
så som turist vil jeg nok nemt undgå balladen, men det vil optage megen af de lokales tid og humør, så man vil nok blive lidt berørt af det alligevel.

så smutter du når sæsonen starter igen... nåå ja dit hold spiller jo anden rangs bold så det er ikke så vigtigt Hehe-guy
Redigeret af b_j3ns3n d. 15/02-2010 10:14
Når en fremmed bor som gæst i jeres land, må I ikke udnytte ham eller hende. Den fremmede, der bor som gæst hos jer, skal være som en af landets egne, og du skal elske ham eller hende som dig selv

Sarah
sony skrev:
b_j3ns3n skrev:
sørgeligt... Crying

Hejsa b_j3ns3n

Dengang der var alt den ballade hvor de lukkede lufthavnen, var jeg i landet og jeg mærkede intet til alt den ballade der var. Men jeg håber da ikke der bliver for meget ballade den her gang, for jeg skal afsted herom 14 dage så jeg håber da i det mindste man kan komme ind i landet, for man behøver jo heller ikke at opsøge der hvor balladen kommer og mon ikke det bliver i bangkok. Men måske de lukker lufthavnen, men mon ikke de omdirregerre flyene?

Nemlig....SmileJeg kan knap mindes at have været i Bangkok hvor der IKKE var undtagelsestilstand :-)

tag dog det roligt , her er pt ikke undtagelses tilstande Smile

sony
Ja vi tager det roligt men gør thaierne det?Shock
Savner KB Fusioner er for kujoner fck står for frederiksbeg cykel klub

Fodbold vor, du som er i Valby idrætspark Hellige vorde i FREM´s navn komme dit rige, ske din vilje på banen, således også i tabellen,giv os i dag vor 3 point, thi FREM er min klub, mit hjerte & min sjæl, i al evighed Forza.!!!

thamarai
Der er ingen herude som tager den journalist-retorik saerligt alvorligt...
/Andreas

Bangkok, Thailand

http://thamarai-t...gspot.com/

http://thamarai-thailand.blogspot.com/
så han kunne sikkert så let som ingenting få lov til at købe kong Bumiphol i eksil og derefter gøre som han har lyst til, hvad der nok også ville være bedst for Thailand, på langt sigt!!!!

denne udtalelse fra fck er nok til at han bliver nødt til at blive i danmark
Redigeret af d. 16/02-2010 01:55

Spring til debat: