Se indlæg|
pattaya bikeweek
|
|
|
Lagt på d. 18/02-2010 16:21
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
til de mc interesserede har jeg lagt lidt billeder her fra burapa bike week som fandt sted i weekenden i pattaya. se dem i "slideshow" http://www.flickr...490366@N05 |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 18/02-2010 16:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
wow for nogle maskiner,bliver helt misundelig over ikke have været der. |
|
|
|
| FCKdk |
Lagt på d. 18/02-2010 17:26
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 927 |
Skønne billeder, tak!!!!
__________________________________ ....jeg klattede det hele væk i Thailand!!!! ....ikke en dråbe spildt eller fortrudt!!!! ....og det fortsætter jeg med!!!! FCKdk Dem der ikke lyver, behøves ikke at huske hvad de sagde tidligere.... .Those who doesn't lie, doesn't need to remember what they've said before... |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 24/02-2010 16:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Her er lidt mere kraes, hvis man er interesseret i 2 hjul. Jeg selv bli'r mere og mere sulten efter en HD. http://www.big-cy...m/home.php Redigeret af Suk d. 24/02-2010 16:03 |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/02-2010 20:13
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
det eneste der sker når man trykker på linket er dette : This member is no longer active on Flickr. kunne eller godt tænke tænke mig at se lidt Bike billeder fra Patty. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 24/02-2010 20:21
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
Dit link virker ikke
Come As You Are
|
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 24/02-2010 20:25
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
TG950 skrev: det eneste der sker når man trykker på linket er dette : This member is no longer active on Flickr. kunne eller godt tænke tænke mig at se lidt Bike billeder fra Patty. Personen bag det første indlæg bad i dag om at blive slettet herinde, og har åbenbart også valgt at slette sin profil på den side der blev linket til. Så du må nøjes med denne video: Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rogne |
Lagt på d. 24/02-2010 20:26
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 39 |
ja det kunne være rart da jeg selv var med men har kun bileder af andre da jeg kørte og kæresten sad bag på og filmede og tog fotos af andre![]() |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 24/02-2010 20:34
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Webmaster skrev: TG950 skrev: det eneste der sker når man trykker på linket er dette : This member is no longer active on Flickr. kunne eller godt tænke tænke mig at se lidt Bike billeder fra Patty. Personen bag det første indlæg bad i dag om at blive slettet herinde, og har åbenbart også valgt at slette sin profil på den side der blev linket til. Så du må nøjes med denne video: 3 X ØV, nå men så må jeg jo nøjes med youtube videoen, men det går jo nok osse
Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| Nuk |
Lagt på d. 25/02-2010 00:23
|
![]() Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 179 |
Suk, du kan stadig godt lide småtings afdelingen ser jeg. Næh må jeg så bede om en Boss Hoss, med en 8 cyl. motor og godt 500 hk., så kan vi snakke om motorcykel.
Det er kun komplette idioter der aldrig skifter mening
|
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.