Se indlæg|
Thailandsferie til yderst fornuftigt pris!!!
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 25/02-2010 14:59
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
http://www.fdm-tr...esten.html Mvh Hanne |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/02-2010 15:19
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Hvornår er Krabi blevet en Ø??????? Fordårligt at et rejseselskab ikke ved hvad Krabi er!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/02-2010 15:22
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/02-2010 15:29
|
|
Takker for kortet webmaster, men jeg ved nu godt hvor Krabi ligger! Bare for dårligt at FDM reklamere med det som en Ø! IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/02-2010 15:32
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 5069 |
Du har ret Jesper, men det hører man ofte om Krabi. Til gengæld er det svinebilligt, så må de for min skyld gerne kalde det for en ø ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/02-2010 15:37
|
|
Ja, det er så første gang jeg har hørt det!
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Webmaster |
Lagt på d. 25/02-2010 15:43
|
|
Superadministrator ![]() Antal indlæg: 6782 |
jesperfrb skrev: Takker for kortet webmaster, men jeg ved nu godt hvor Krabi ligger! Bare for dårligt at FDM reklamere med det som en Ø! Sorry, skulle bare lige teste en ny funktion og der kom dit indlæg belejligt ;-) Med venlig hilsen
Webmaster Email: webmaster@dansk-thai.dk Website: www.thailand-portalen.dk Ytringsfrihed er ikke retten til at sige, hvad vi har lyst til, hvornår vi har lyst. Det er retten til at sige, hvad vi har lyst til, dér hvor vi har fået lov til det. |
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/02-2010 15:47
|
|
Det virker og det er en imponerede feature, Webmaster! |
|
|
|
| Mikk |
Lagt på d. 25/02-2010 15:54
|
![]() Lidt øvet medlem ![]() Antal indlæg: 82 |
Skriv om tilbuddet frem for at ævle..sorry drenge i bruger for meget tid på ingenting, det er sgu da et godt tilbud efter min mening, men jeg ved godt i er mest til Pattaya og stritpatter...![]() ![]() Mvh Hanne |
|
|
|
| bagerbager |
Lagt på d. 25/02-2010 16:30
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 380 |
det er da et godt tilbud.....men.....jeg er single og så er tilbudet ikke aktuel. |
|
|
|
| birkedhoj |
Lagt på d. 25/02-2010 20:00
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 738 |
De skriver jo også halvø. Så er det vel 50/50 ![]() Ole |
|
|
|
| Joe |
Lagt på d. 25/02-2010 20:04
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 278 |
bagerbager skrev: det er da et godt tilbud.....men.....jeg er single og så er tilbudet ikke aktuel. You could've fooled me. |
|
|
|
| keniko |
Lagt på d. 25/02-2010 20:36
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 543 |
Webmaster skrev: God funktion Webmaster
Du skal ikke lægge puslespil hvis du ikke fatter en brik.
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/02-2010 20:46
|
|
Mikk skrev: Skriv om tilbuddet frem for at ævle..sorry drenge i bruger for meget tid på ingenting, det er sgu da et godt tilbud efter min mening, men jeg ved godt i er mest til Pattaya og stritpatter... ![]() ![]() Mvh Hanne Tal for dig selv ![]() ![]() |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 25/02-2010 21:08
|
|
Jeg kommer heller ikke meget i Pattaya! Og jeg er sikker på kæresten ikke vil se mig tage dertil alene! Og det med halvØ er rettet idag! Fungere fremragende! Men udover det er prisen på FDM billig! Redigeret af jesperfrb d. 25/02-2010 21:23 IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Nirvana |
Lagt på d. 25/02-2010 21:27
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 615 |
jesperfrb skrev: Hvornår er Krabi blevet en Ø??????? Fordårligt at et rejseselskab ikke ved hvad Krabi er! ![]() der står halvø og ikke ø, men er den sydlig del af Thailand ikke en stor halvø fra samut songkhram til yala Come As You Are
|
|
|
|
| rinpoche |
Lagt på d. 25/02-2010 23:34
|
|
Der står NU halvø, det gjorde der ikke før. Jesper fik vist foranlediget en korrektion på deres hjemmeside. ![]() Stadigvæk svinebilligt, og tak til Mikk for linket. mvh rinpoche |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 25/02-2010 23:41
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Mikk skrev: Skriv om tilbuddet frem for at ævle..sorry drenge i bruger for meget tid på ingenting, det er sgu da et godt tilbud efter min mening, men jeg ved godt i er mest til Pattaya og stritpatter... ![]() ![]() Mvh Hanne Alle bortset fra Joe, naturligvis .....
One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.