Se indlæg|
Penge i Pattaya!
|
|
| Klovn |
Lagt på d. 26/02-2010 17:06
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 575 |
Nu er det jo ikk"fordi at jeg har de samme midler som (Taksin) i banken,men jeg spekulerede lidt på hvor sikre er mine/vores penge egentlig her i thailand,hvis lortet går ned? ![]() |
|
|
|
| Fido |
Lagt på d. 26/02-2010 17:13
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 994 |
Speedmaster skrev: Nu er det jo ikk"fordi at jeg har de samme midler som (Taksin) i banken,men jeg spekulerede lidt på hvor sikre er mine/vores penge egentlig her i thailand,hvis lortet går ned? ![]() Offshore banking er vejen frem: http://www.offsho...ional/home One man's ceiling is another man's floor |
|
|
|
| Payanak |
Lagt på d. 26/02-2010 17:51
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 2597 |
Ja, man skal kun have min. 330.000,- THB stående for at opretholde en konto hos HSBC. Ingen korrupt BIB kan komme og tilegne sig de penge... |
|
|
|
| TG950 |
Lagt på d. 26/02-2010 20:14
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1670 |
Payanak skrev: Ja, man skal kun have min. 330.000,- THB stående for at opretholde en konto hos HSBC. Ingen korrupt BIB kan komme og tilegne sig de penge... ja, så er det med at få oprettet et par konti, er nu selv tilfreds med den konto jeg/vi har i bangkok bank, så vidt jeg ved findes der ikke nogen BIB'er der, endnu da. Den, der vil gøre drøm til virkelighed, må vågne op først. både store & små stavefejl kan forekomme ![]() livet forståes forlæns, leves baglæns. Brug ikke dagen på at se dig tilbage, Du skal alligevel ikke den vej..... Lev med de beslutninger du tager, også selv om andre ikke acceptere det Livet er som en bog, du kan ikke ændre de ting der allerede er skrevet, - men du kan starte et nyt kapittel.. |
|
|
|
| thamarai |
Lagt på d. 27/02-2010 09:42
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 387 |
Speedmaster skrev: Nu er det jo ikk"fordi at jeg har de samme midler som (Taksin) i banken,men jeg spekulerede lidt på hvor sikre er mine/vores penge egentlig her i thailand,hvis lortet går ned? ![]() Der sker ikke noget med dine penge - der kan højt ske det, at bankerne lukke i nogle dage. |
|
|
|
|
Lagt på d. 27/02-2010 16:59
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
skal man havde en bankkonto i forbindelse med visaophold så skal det værre en af de thailanske banker. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.