Se indlæg|
Gud fader på lokum!
|
|
| vandango |
Lagt på d. 05/03-2010 17:02
|
|
Ekspert medlem ![]() Antal indlæg: 3980 |
Det er vildt hvad der ligger på internettet, 6 dage efter at denne video er taget, møder jeg min kæreste. Da jeg var afsted her november og januar, var det de personer jeg gik i byen med, og også kommer sammen med privat udenfor Tooms bar. 57 sekunder inde i videoen, står min kæreste Nadear og ordner hår på min lille charmerende Joy. Og ved 1.40 sekunder i orange bukser styrer hun hendes tropper. Min kæreste er damefrisør, og som i kan se, er hun lidt buttet og ser ganske almindelig ud. Hun er et vildt dejligt menneske, men måske ikke særlig køn i andres øjne, men hvad jeg ser er noget helt særligt og specielt, hun er sygt dejlig, og jeg savner hende! http://picasaweb..../20100109# Redigeret af vandango d. 05/03-2010 17:45 |
|
|
|
| Jin Jok |
Lagt på d. 05/03-2010 18:28
|
|
Øvet medlem ![]() Antal indlæg: 118 |
Vandango. Jo selvfølgelig er hun noget specielt, og køn og og og. Hun er jo DIN kæreste ! Og dermed det mest særlige og herlige menneske der har betrådt denne jord. Tillykke ![]() JJ |
|
|
|
| jesperfrb |
Lagt på d. 06/03-2010 01:03
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 2357 |
Min kæreste er ikke det smukkeste træ i skoven, men den skarpeste kniv i skuffen. ( iflg min mening)
IT IS NICE TO BE IMPORTANT, BUT MORE IMPORTANT TO BE NICE!!!!! Jeg startede med ingenting, og har næsten det hele tilbage |
|
|
|
| Saendaeng |
Lagt på d. 06/03-2010 09:56
|
|
Erfarent medlem ![]() Antal indlæg: 1277 |
min kone er den dejligste kvinde og jeg er stadig lige så så forelsket i hende som jeg var da jeg mødte i for mange år tilbage. Der går ikke en dag hvor jeg ikke savner hende og ungerne, når jeg er ude at rejse. Og ingen kender kender mig som hende. Michael B Kristensen
|
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 06/03-2010 10:58
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Min lille Ning er baade og............![]() |
|
|
|
|
Lagt på d. 06/03-2010 13:02
|
|
![]() Begynder ![]() Antal indlæg: |
vandango 1.45 inde i din video er der en thai der tar et still billede af de andre sort kjole store øreringe, er det ikke den skønne Lek - arbejder på en bar second road, lige overfor en mac D ? |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2010 03:50
|
|
![]() Vandango vi kender vist begge denne charmrende lady |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/03-2010 12:37
|
|
Pilgrimmen skrev: ![]() Vandango vi kender vist begge denne charmrende lady Hun er en meget vild pige med et iltert temperament, hun er iøvrigt lige taget hjem til Nong Khai. Ud over et godt engelsk, kan hun også tale en del norsk, jeg boede på hotellet Pinewood, omme bag ved, der var hun flink til at komme med frugt til mig om formiddagen. |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/03-2010 12:41
|
|
Pilgrimmen skrev: vandango 1.45 inde i din video er der en thai der tar et still billede af de andre sort kjole store øreringe, er det ikke den skønne Lek - arbejder på en bar second road, lige overfor en mac D ? Hun heder Minna. [img]http://lh3.ggpht.com/_fjX8N3PyrQk/S0ocuDdsY9I/AAAAAAAACvM/rLIJVjZXQQ0/s912/011.JPG[/img] is not a valid Image. Nåh ja hun fungerer også som udsmider, er der nogle problemer med kunderne, er hun den der leverer bankekødet. Redigeret af vandango d. 07/03-2010 12:46 |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2010 15:35
|
|
vandango skrev: Pilgrimmen skrev: ![]() Vandango vi kender vist begge denne charmrende lady Hun er en meget vild pige med et iltert temperament, hun er iøvrigt lige taget hjem til Nong Khai. Ud over et godt engelsk, kan hun også tale en del norsk, jeg boede på hotellet Pinewood, omme bag ved, der var hun flink til at komme med frugt til mig om formiddagen. Ja du har i ret hun er vild, jeg har sku aldrig turdet at være alene med hende af frygt for hun ville r.... mig ihjel ![]() Jeg håber da, hun er vendt tilbage på pinden til april, når jeg igen drager mod syndens by ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/03-2010 16:17
|
|
Hvis hun ikke vender tilbage, så tager jeg hjem og besøger hende i Nong Khai, har så sent som idag snakket med veninden om det. Så tager vi til Laos lufthavn og drikker os herrelamme, der er fri øl til buffeten. ![]() Måske giver hun logi, efter sigende er hun ret velstillet økonomisk. Redigeret af vandango d. 07/03-2010 16:24 |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2010 20:29
|
|
Vandjango hvornår er du dernede igen ? |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 07/03-2010 20:40
|
|
Jeg regner med at jeg er derude den 4. maj, nej jeg er derude den 4 maj. Hvis vi skal lave et eller andet sammen må du så give mig en PB. |
|
|
|
|
Lagt på d. 07/03-2010 22:55
|
|
det må blive en anden god gang så for da erjeg hjemme igen. Jil er dernede og fejre Song Kran ![]() |
|
|
|
| Suk |
Lagt på d. 08/03-2010 05:05
|
|
Meget øvet medlem ![]() Antal indlæg: 712 |
Det lyder naesten som om i undskylder at i syntes jeres kaerester/koner er lidt "uheldige " det er da ikke paent gjordt........... Ens kaereste/kone burde da vaere den smukkeste og dejligste i verden........Ikk' ? Saa en tur i skammekrogen ville klae' jer.......
|
|
|
|
|
Lagt på d. 08/03-2010 08:21
|
|
Suk du kan åbenbart ikke kan læse hvad der står 5555 Men hva ingen er jo forpligtet udover egne evner ![]() |
|
|
|
| vandango |
Lagt på d. 08/03-2010 11:46
|
|
Suk skrev: Det lyder naesten som om i undskylder at i syntes jeres kaerester/koner er lidt "uheldige " det er da ikke paent gjordt........... Ens kaereste/kone burde da vaere den smukkeste og dejligste i verden........Ikk' ? Saa en tur i skammekrogen ville klae' jer....... ![]() SUK jeg boede lige omme bag ved denne Thaibar. Det er nogle rigtig søde mennesker der arbejder der. En del af kvinderne er gifte, drikker med kunderne, men gør så ikke mere. Aftenen før jeg rejste hjem, gik jeg og serverede der, det gav mange (gentleman)drinks fra pigerne. Min veninde hænger ud der, når hun ikke gider at klippe i sin salon. Hun kender nogle af dem fra Udon Thani. |
|
|
|
| Spring til debat: |

. Det er fanme alverdens ting man kan få lavet nu om dage.