Se indlæg
 Udskriv debat
Bolig - mægler
gammalnok
Hej med jer herinde. Smile

Som vel nok flertallet på dette forum, går også jeg med drømme om at finde ' stedet '. Der hvor den smukke fuglesang til alle tider høres, hvor solens stråler reflekteres af det kølende ocean. Stedet hvor roen kan falde over én - stedet man altid ønsker sig tilbage til - stedet man nødtvunget forlader.

Efter en del rejseri og mange besøg forskellige steder er jeg da også stødt på mange skønne pletter, men aligevel ikke mange steder der lever op til de forventninger og ønsker jeg har til ' stedet '.

Sidste år faldt jeg så over området omkring Khanom/Sichon på fastlandets østkyst, næsten udfor Kho Samui.

Området har ikke synderlig mange turister og der er en del jordlodder til salg, hvorfor det skulle være muligt at finde noget passende her.

Kære venner med hjerte for Thailand og dette prægtige land med de skønne kvinder, det er her jef må spørge om der er nogle der kan kaste lys over min totale uvidenhed omkring dette område.

Specifikt ser jeg der er en dansk mægler der opererer i området - tilsyneladende gør de i alt fra salg af sand til færdigt byggeri. Kender nogen til dette firma?

På forhånd tak for hjælpen.
RSmile

Spring til debat: